ایلام بیدار07:22 - 1398/11/02
گزارش؛

سرما مهمان ناخوانده ی مردم هلیلان /همچنان خبری از نفت نیست

نبود نفت سفید در جایگاهای عرضه سوخت هلیلان به قصه تکراری برای مردم روستا نشین این شهرستان تازه تاسیس تبدیل شده است و این قصه همچنان ادامه دارد.

به گزارشايلام بيدار،در حالی که امروز فناوری های پیشرفته ای برای گرم کردن فضای خانه ها دردنیا مورد استفاده قرار می گیرد در برخی از روستاهای هلیلان ، مردم باید برای تهیه چند لیتر  نفت سفید ساعت ها وقت خود را تلف کنند.

اگرچه از گازکشی  هلیلان کمتر از دو سال می گذرد اما تاکنون گاز کشی بطور کامل اجرایی نشده که دراین بین عده ای از آن بهره برده و برخی روستاهای دیگر هنوزاز این انرژی پاک محروم هستند.
 
دراین میان خانوارهایی که تاکنون به شبکه گاز دسترسی ندارند برای گرمایش خانه های خود در فصل سرما از نفت سفید استفاده می کنند و برای تامین آن باید یا به تنها جایگاه در نظر گرفته شده روی آورند.و یا در محل های توزیع نفت حضور یابند.
در این میان برخی از مردم از نبود توزیع نفت و دست خالی برگشتن به خانه در این شهرستان اظهار گلایه کردند و خواستار رفع این مشکل توسط مسئولین شرکت نفت  شدند.
 
جلیلیان ازشهروندان هلیلانی در گفتگو با خبرنگاران ایلام بیدار گفت:با توجه به فصل سرما برخی از نقاط هلیلان گاز کشی شده وبرخی نقاط دیگر همچنان از نفت سفید استفاده می کنند.
وی افزود:این مشکل هرساله در هلیلان وجود دارد ونفت سفیدی که در جایگاهها ارائه می شود جوابگوی نیاز مردم نیست.
جلیلیان خاطرنشان کرد:باید برای رفع این مشکل چاره جویی کرد تا دراین فصل سرد مردم با مشکل مواجه نشوند.
مسئولان مربوطه باید نسبت به افزایش تانکرهای عرضه نفت اقدام کنند تا مردم با چنین دغدغه و دردسری مواجه نشوند. 
 
در پایان از مسئولین شرکت نفت استان خواستاریم در این فصل سرما به این مسئله رسیدگی و نسبت به رفع  این مشکل اقدام نمایند.
 
انتهای پیام/ر