ایلام بیدار16:51 - 1398/10/27
امام جمعه چرداول در خطبه های نماز جمعه:

خدمات سپاه به انقلاب اسلامی بی نظیراست/آمریکا درهیچ کجا امنیت نخواهد داشت

امام جمعه چرداول در خطبه های نماز جمعه گفت:سپاه خدمات بسیار زیادی برای مردم در طول تاریخ انقلاب اسلامی انجام داده است.

به گزارشايلام بيدار، حجت السلام احمد امرایی در خطبه های نماز جمعه شهرستان چرداول گفت:افکاربلند، همت عالی واستقامت از ویژگی های بارز حاج قاسم سلیمانی بود وهمیشه مطیع امر ولایت بود.

وی اظهارکرد:با تدابیر آن شهید عزیز داعش نابود شد ودرمبارزه با دشمن صحیح ترین برنامه را طراحی و با سرعت عمل به موقع و خونسردی عمل می کرد.

امرایی بیان داشت:تشییع بی نظیر ملت ایران وعراق با ملت های دقگر باعث شد استکبار جهانی به رهبری آمریکا نتوانند این حادثه را هضم کنند.

وی درادامه گفت:سیلی سپاه پاسداران یک هشدار به آمریکا بود که بزرگترین و مجهزترین پایگاه آمریکا را نابود کردند وهیمنه آمریکا را به هم ریخت همچنبن دنیا برای آمریکا امنیت نخواهد داشت وبه این فن آوری رسیده ایم به برکت ولایت فقیه وشهدا.

امام جمعه چرداول خاطرنشان کرد:حادثه هواپیمای اوکراینی تلخ بود که دست آمریکا و جامیانش در این حادثه هویداست که با وجود عذرخواهی سپاه ، عده ای از آن برای جوسازی علیه نظام اسلامی و سپاه استفاده کردند.

وی عنوان کرد:سپاه خدمات بسیار زیادی برای مردم در طول تاریخ انقلاب اسلامی انجام داده است.

امرایی تصریح کرد:عده ای در انتخابات مجلس احراز صلاحیت نشده اند که اعتراض خود را باید از طریق قانون ثبت کنند و بهانه دست دشمن ندهند.

 

انتهای پیام/ر