ایلام بیدار08:26 - 1398/10/25
پدر یکی از شهدای سانحه هوایی:

اجازه سوءاستفاده دشمنان از شهادت فرزندمان را نمی‌دهیم

پدر «شهید قاسمی» گفت: ما به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهیم که دشمنان و منافقین از شهادت فرزندمان سوءاستفاده کنند.

به گزارشايلام بيدار، جمعی از مسئولان شهرستان سبزوار برای عرض و تسلیت دلجویی از خانواده یکی از شهدای هواپیمای مسافربری اوکراین، ظهر امروز به منزل پدر «میلاد قاسمی» رفتند.

احمد برادران، فرماندار سبزوار، حجت‌الاسلام غلامرضا مقیسه، امام جمعه و هادی موحد نیا، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوار و بیات مختاری، فرمانده نیروی انتظامی سبزوار در این دیدار حضور داشتند.

«علیرضا قاسمی» پدر شهید میلاد قاسمی در این دیدار با بیان اینکه میلاد تنها فرزند من نیست، بلکه فرزند تمام ملت ایران است، گفت: ما به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهیم که دشمنان و منافقین از شهادت فرزندمان سوءاستفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه فرزند ما مانند دیگر شهدای انقلاب اسلامی است، ادامه داد: دیگر شهدا در دفاع از کشور و در جبهه‌ها به شهادت رسیدند، ولی فرزند من در راه کسب علم و دانش، جان خود را فدای کشور کرده است.

قاسمی تصریح کرد: دشمنی ترامپ با ملت ایران گریبان‌گیر این شهید هم شده بود؛ زیرا میلاد در چند نوبت در یکی از دانشگاه‌های آمریکا پذیرش شده بود، اما قانون منع ورود ایرانی‌ها، اجازه ورود وی به این کشور و ادامه تحصیل را نداد.

وی، به فرصت‌طلبی دشمنان برای ابراز دشمنی با کشور اشاره و تصریح کرد: رابطه ما با دشمنان و کشورهای غربی مشخص است و با آن‌ها هیچ کاری نداریم.

قاسمی با بیان اینکه کسب رتبه‌های مختلف در المپیاد ریاضی، رتبه برتر در کنکور سراسری و مقام استانی در مسابقات قرآنی از جمله افتخارات میلاد بود، اضافه کرد: مقام شهادت نیز به این رزومه افزوده شده است.

وی با بیان اینکه زبان بنده در تشکر از مردم و مسئولین در چند روز اخیر قاصر است، تأکید کرد: مردم و مسئولین به‌گونه‌ای برخورد کرده‌اند که گویا فرزند خود را از دست داده‌اند.

بنا بر این گزارش، میلاد قاسمی، فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد دانشگاه شریف و دانشجوی دکترا دانشگاه گوئلف کشور کانادا بود که در سانحه هواپیمای اوکراینی به شهادت رسید.

انتهای پیام/ر