ایلام بیدار07:47 - 1398/10/25
گزارش؛

حکایت بسته شدن تنها جایگاه سی ان جی آبدانان

فرماندار آبدانان گفت:مکاتباتی با بانک مربوطه صورت گرفته و در دو سه روز آینده تسهیلات پایان کار به مسئول جایگاه پرداخت می شود و ان شاالله گاز سی ان جی آبدانان وصل خواهد شد.

به گزارشايلام بيداربه نقل از ،آبدانان خبرتنها جایگاه سی ان جی آبدانان که در مرداد ماه سال 94گلنگ زنی شد بعد از گذشت 5سال  در 7دی ماه امسال به صورت غیر رسمی کار خود را آغاز کرد که با وجود اینکه فاصله زمانی کلنگ زنی و افتتاح بسیار زیاد بود اما مردم محروم شهرستان آبدانان با توجه به افزایش قیمت بنزین خوشحال شدند این خوشحالی زیاد طول نکشید و کمتر از یک هفته جایگاه سی ان جی آبدانان از طرف اداره گاز بسته شده و نارضایتی های به وجود آمد.

یکی از شهروندان آبدانانی در گفتگو با خبرنگارآبدانان خبراظهار داشت: درسخت ترین موقعیت وفشار اقتصادی گرانی بنزین مدیر کل ومدیر شهرستانی اداره گاز به خاطر بدهی این جایگاه را پلمپ کرده اند و نارضایتی هایی برای مردم به وجود آوردند.

وی افزود:در این مدت که جایگاه فعال بود مشکلات سوخت وسایل نقلیه مردم تا حدودی رفع شده بود و در حال حاضر مردم از مسئولین انتظار دارند که با احترام به قانون و تفاهم این مشکل را رفع کنند.

یک دیگر از شهروندان آبدانانی به خبرنگار ما گفت:بعد از سالها چشم انتظاری با بهره برداری از ان نفس تازه ای به جان رانندگان داده شده که متاسفانه این خوشحالی زیاد دوام نداشت.
وی بیان داشت: چند روز بعد از بهره برداری گاز جایگاه به خاطر مطالبات شرکت گاز قطع شد و این باعث سرگردانی و دلخوری مردم شد از مسئولین انتظار داریم به هر نحوی که امکان دارد این مشکل را حل کنند.

" صافی "مدیر جایگاه سی ان جی آبدانان در گفتگو با خبرنگارآبدانان خبراظهار داشت:جایگاه گاز به خاطر بدهی 147 میلیون تومانی به شرکت گاز توسط این اداره بسته شده است .
وی مبلغ تسهیلات جایگاه را از مبلغ  3 میلیارد و 800میلیون تومان بیان کرد و افزود : بعد از 3سال دوندگی با یک میلیارد 800میلیون آن موافقت شد که هنوز قسط های آخر آن توسط بانک ارائه نشده است.

مدیر جایگاه سی ان جی آبدانان خاطر نشان کرد:منکر حق پرداخت بدهی خود نیستم و بارها از شرکت گاز خواهش کردم به بنده مهلتی جهت پرداخت بدهی بعد از وصول قسط از بانک مربوطه بدهد ولی در این مورد هنوز فرصتی داده نشده است.

"مجیدشفیعی"مدیر شرکت گاز آبدانان در گفتگو با خبرنگار آبدانان خبر  اظهار داشت: بنا به درخواست شرکت  پخش فرآوردهای نفتی ایلام و مالک جایگاه  مبنی بر برقراری جریان گاز جهت تست و راه اندازی اولیه و عملکرد کمپرسور و نازل ها و  همچنین حضور اکیپ نصاب شرکت گاز اقدام به بستن شیر گاز نمود.
وی بیان داشت: عدم پرداخت هزینه اشتراک پذیری و خط اختصاصی،خودداری جایگاه دار از انجام امورات اداری و سیر مراحل اداری و  عدم تشکیل پرونده و عقد قرارداد فی مابین از دلایل قطع گاز جایگاه سی ان جی شهرستان آبدانان است.

مدیر شرکت گاز آبدانان با بیان اینکه راه اندازی و وصل گاز جایگاه  در این شرایط غیر قانونی است، اضافه کرد:با توجه به اینکه خط تغذیه جایگاه و نصب ایستگاه در سنوات گذشته به اتمام رسیده بود جایگاه دار می بایست در طول ۲سال گذشته اقدام می نمود که متاسفانه هیچ کاری انجام نداده است.

"سیروس مراد حاصلی در گفتگو با خبرنگار آبدانان خبر گفت: با توجه به عدم پرداخت بدهی مسئول جایگاه، اداره گاز شهرستان مجبور به قطع گاز جایگاه سی ان جی آبدانان شده است.

وی با بیان اینکه مقداری از تسهیلات سی ان جی آبدانان به دلیل بعضی مشکلات هنوز پرداخت نشده است ،افزود:مکاتباتی با بانک مربوطه صورت گرفته و در دو سه روز آینده تسهیلات پایان کار به مسئول جایگاه پرداخت می شود و ان شاالله گاز سی ان جی آبدانان وصل خواهد شد.

انتهای پیام/