ایلام بیدار09:42 - 1398/10/18
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام:

اجتماع عظیم مردمی ایلام در حمایت از اقدام کوبنده سپاه پاسداران

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام از اجتماع بزرگ مردمی در حمایت از اقدام کوبنده و قاطع سپاه پاسداران در حمله موشکی به پایگاه نظامی آمریکا در مرکز شهر ایلام خبر داد.

به گزارشايلام بيدار،حجت الاسلام "علی چراغی پور"،سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت:اجتماع عظیم مردمی در حمایت از اقدام کوبنده سپاه پاسداران در حمله موشکی به پایگاه نظامی آمریکا در ایلام برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه این اجتماع مردمی ساعت 10 صبح امروز(۱۸ دی) در  میدان 22 بهمن شهر ایلام برگزار خواهد شد، اظهار کرد: تجمع مردمی و طنین انداز شدن ندای «الله اکبر» در خیابان های ایلام در حمایت از اقدام فرزندان رشید و برومند  سپاه و در هم کوبیده شدن و انهدام  پایگاه‌های آمریکا در ایلام برگزار می شود.

 

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام افزود:  اقدام به موقع سبزپوشان جان بر کف و شجاع سپاه مقتدر پاسداران انقلاب اسلامی در هدف قرار دادن پایگاه‌های آمریکا در عراق، پاسخی کوبنده و قاطع بود و نشان از اقتدار و عزت ایران اسلامی است.

 

چراغی پور با گرامیداشت یاد و نام شهدای مظلوم جبهه مقاومت به ویژه سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» از عموم مردم مرزدار و قهرمان استان ایلام دعوت کرد تا با اجتماع عظیم و انقلابی، حمایت قاطعانه خود را در قبال انتقام گیری از آمریکای جهانخوار و ابراز انزجار از این دولت منحوس و ایادی مزدورش با طنین ملکوتی«الله اکبر» اعلام نمایند.

 

انتهای پیام/الف