ایلام بیدار09:23 - 1398/10/18
فرمانده انتظامی دهلران خبر داد:

دستگیری سارقان و قاتلان چوپان دهلرانی

فرمانده انتظامی دهلران از دستگیری سارقان و قاتلان چوپان دهلرانی خبر داد.

به گزارشايلام بيدار،سرهنگ منوچهر مکی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره قتل در شب یلدا، بلافاصله ماموران انتظامی شهرستان دهلران، به صورت ویژه دستگیری قاتل یا قاتلان را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که مردی ۶۳ ساله به هویت معلوم با ضربات جسم سنگین از ناحیه سر به قتل رسیده و هیچ آثاری از قاتل یا قاتلان بجای نمانده است.

فرمانده انتظامی شهرستان دهلران تصریح کرد: بلافاصله با اتخاذ تدابیر عملیاتی توسط انتظامی شهرستان دهلران، ماموریت، جهت شناسایی و دستگیری قاتل متواری به پلیس آگاهی ابلاغ شد.

وی خاطرنشان کرد: با تشکیل تیم‌های مجرب کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان دهلران و ۱۰ روز کار اطلاعاتی و شبانه روزی، با هماهنگی دادستان و بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان دهلران، ماموران موفق به شناسایی محل اختفای عاملان فراری شدند.

وی یادآور شد: ماموران با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی در طی چهار عملیات جداگانه و غافلگیرانه، چهار نفر از عاملان اصلی را در مخفیگاهشان در شهرستان و استان‌های همجوار، محاصره و دستگیر کردند.

سرهنگ مکی گفت: متهمان به بزه ارتکابی خود برابر مستندات موجود اعتراف و انگیزه خود را از قتل، سرقت احشام مقتول عنوان کردند که در این راستا پرونده تشکیل و متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل محاکم قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دهلران ضمن تقدیر و تشکر از دادستان و بازپرس ویژه قتل دادسرای شهرستان اظهار داشت: عاملان این قتل چندین روز قبل از عمل مجرمانه در سطح شهر دهلران تردد داشتند که به شهروندان توصیه کرد در صورت مشاهده افراد مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰ اعلام کنند.

 

انتهای پیام/الف