ایلام بیدار07:07 - 1398/10/15
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملکشاهی:

راه سردار سلیمانی ادامه دارد/ خون ملت برای مقابله با استکبار به جوش آمده است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملکشاهی گفت: ایران اسلامی پر از سردار سلیمانی است که در مقابل استکبار و ظلم و ستم خواهند ایستاد و راه آن سردار سرافراز را ادامه خواهند داد.

حجت الاسلام "علی صیدی نیا"، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملکشاهی در گفتگو باايلام بيدارگفت: سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی سالها با مجاهدت دلیرانه خویش در میدان نبرد آرزوی شهادت داشت، شهادت این سردار سرافراز اسلام و همرزمانش را حضرت بقیه الله الاعظم، فرمانده کل قوا مقام معظم رهبری، ملت غیور ایران و خانواده محترمشان تسلیت عرض می نمایم.

 

وی اظهار کرد: شهید سلیمانی مرد میدان جهاد و مجاهد خستگی ناپذیر جبهه های جنگ بود و امروز با شهادتش خون ملت ایران اسلامی برای مقابله با آمریکای تروریست بیش از هرزمان به جوش آمد.

 

صیدی نیا افزود: شهادت سردار سلیمانی برای رهبر معظم انقلاب همچون شهادت مالک اشتر برای امام علی(ع) بود.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملکشاهی گفت: دشمن بداند که ما هیچ وقت در مقابل آنها سر خم نمی کنیم و آنها را کدخدا نمی پنداریم.

 

وی یادآور شد: ایران اسلامی پر از سردار سلیمانی است که در مقابل استکبار و ظلم و ستم خواهند ایستاد و راه آن سردار سرافراز را ادامه خواهند داد.

 

صیدی نیا تصریح کرد: آمریکا و اسرائیل خیال نکنند که دیگر حاج قاسم نیست و آنها می توانند در منطقه جولان دهند، بلکه طبق بیانات مقام معظم رهبری مطمئن باشند که انتقام سختی از آنها خواهیم گرفت.

 

انتهای پیام/ش