ایلام بیدار21:06 - 1398/10/14
یادداشت؛

شهادت حاج قاسم مایه اقتدار جامعه اسلامی / آمریکا بیشتر به افول نزدیک شد

شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی آغاز تحولات منطقه و افول آمریکا را در پی خواهد داشت که این شهید گرانقدر مایه افتخار جهان اسلام است.

 

به گزارش ایلام بیدار؛  پر محتوا ترین جمله ‌ هاوکامل ترین عنوان را در قاموس کلمه  ای که اثر بخشی آن جهان را به لرزه در می آورد  ومیبینیم عنوان«شهید»است.
شهادت زائیده شجره طیبه ای است که در رسالت تشییع انسان در اوج تعالی با نثار جان خود به این سعادت وفوض عظیم می‌رسد و در خت اسلام  را آبیاری کرده ‌وفساد  را ریشه کن می‌کندو ‌ارزشمند ترین ، گرانبها ترین عنوان را از دیدگاه متون اسلامی برای روند تکامل جامعه وحرکت های سازنده ، در سایه  تفکر صحیح واطاعت از ولایت به جای میگذارد.
 انتخاب آگاهانه شهادت آنچنان شور وحرارتی را می آفریندو ‌چنان  حرکت ‌وتحولی  را به وجود می آورد که حق وطرفدارانش از باطل جدا میکند وبا نور خویش راه رشد وسلامت جامعه انسانی را هموار می سازد
شهیدسپهبد قاسم سلیمانی با روحیه ی ماندگار از دوران طلایی دفاع مقدس در اخرین لحظات عمر گرانبهای خود  در رکاب رهبری، راه مقاومت  وپویایی جامعه اسلامی  را در ««گام دوم انقلاب»» بعنوان سرباز ولایت  تضمین نمودند وبه جامعه ظرفیت روحی می بخشد وضعف ،نفاق وسستی را که از دسیسه های شوم دشمنان داخلی وخارجی در هفته های گذشته ودر آستانه انتخابات مجلس بود را بین برد وبا شهادت خود اتحاد وهمدلی را به فضای کشورمان گستراند.
 اقدام نابخردانه ویاغی گری ترامپ قمار باز چهره واقعی وکریه این ملعون را در انظار وتفکرات آزاد اندیشان سیاسی ومجامع حقوقی وبین المللی  باز کردند ، اینجا عرض شود که عملیات نیروهای سفاک امریکایی در خاک کشور ثالثی همچون عراق چیزی جز جنایت وتجاوز به کشور عراق متبادر نمیسازد ، شعار کذایی مبارزه با تروریسم این مرد احمق ودیوانه با اقدام  ودستور ناشایست  اآن فقط میتواندباز گو کننده نقض آشکار حقوق بین المللی واساسنامه های بی اعتبار وساختگی شورای امنیت دانست.
 اما در اینجا ما حصل انتخاب شجاعانه و آگاهانه شهید سپهبد قاسم سلیمانی نتیجه ای جز٫ بیداری ،استقامت، مبارزه با  استکبار ، انسجام در کشور ‌بالا بردن روحیه ایثار ‌وشهادت  طلبی در میان جوانان کشور ایران اسلامی وسایر بلاد اسلام را ندارد.
 درست است که سردار شهید مشمول رحمت ونصرت خداوند گردید اما امریکای غاصب وایادی استکبار بداند که میدانند...... مکتب سیدالشهدا  دانش آموختگان همچون  سپهبدسلیمانی ها دارد که برای اعتلای ارزش‌ها واطاعت از ولی امر مسلمین از جان ومال خود خواهند گذشت 
شهادت سردار سلیمانی ارکان تشیع ، ولایت فقیه وشهادت را بیش از پیش احیاءِ  نمودند که اگر خون شهیدان نبود  نه از اسلام خبری بود ونه از مکتب توحید بخش الهی ، پس با شهادت فرزند سید علی انقلاب ما در دهه پنجم آن به رشد ‌تعالی خود رسید ودشمنان بدانند که ای خون های ریخته شده سردار اسلام در رشد ‌مسیر بخشی به جوانان ‌نسل آینده ساز در گام دوم انقلاب تجلی خواهد نمود.
 
 
انتهای پیام/ر