ایلام بیدار08:10 - 1398/10/14
مدیر ورزش وجوانان ملکشاهی:

سالن دوقلوی ملکشاهی 90 درصد پیشرفت دارد/ افتتاح و کلنگ زنی چهار مکان ورزشی در دهه فجر

مدیر ورزش و جوانان ملکشاهی از افتتاح و کلنگ زنی چهار مکان ورزشی در شهرستان ملکشاهی در دهه فجر امسال خبر داد.

به گزارشايلام بيدار، "امیر صالحی"، مدیر ورزش و جوانان شهرستان ملکشاهی گفت: سالن دوقلو کشتی و ورزش‌های رزمی شهرستان ملکشاهی هم اکنون با پیشرفت ۹۰ درصد در حال ساخت است که در صورت تخصیص اعتبار این مکان‌های ورزشی در دهه فجر امسال به بهره‌ برداری خواهد رسید.

وی اظهار کرد: دو زمین چمن مصنوعی روستای باولگ و گنبد پیرمحمد این شهرستان هر کدام با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان در دهه فجر امسال کلنگ زنی خواهد شد.

صالحی افزود: تکمیل سکوی تماشاچی مجموعه ورزشی شهدای ملکشاهی و پیست دو میدانی این شهرستان نیازمند اعتبار است که امیدواریم با تخصیص به زودی شاهد افتتاح این پروژه‌ها باشیم.

مدیر ورزش و جوانان ملکشاهی گفت: کسب مدال‌های رنگارنگ رشته‌های مختلف ورزشی توسط ورزشکاران در سال جاری نشان از پیشرفت ورزش در این شهرستان است.

راه اندازی رشته کونگ فو در شهر مهرملکشاهی 

وی ادامه داد: پس از تجهیز ساختمان استیجاری هیئت کونگ فو، اولین روز آموزش این رشته ورزشی با حضور استاد نادرفرجی و واحمد شاهمرادیان و استقبال پرشور جوانان برگزار شد.

صالحی یادآور شد: خوشبختانه با فعال کردن رشته کونگ فو در شهرستان و همچنین راه‌اندازی این رشته ورزشی در شهر مهر با توجه به کمبود فضای ورزشی در این شهر، اداره ورزش وجوانان با عقد قرار داد اجاره اماکن دیگر ادارات و اختصاص ۱۰۰ تخته تشک (تاتامی) بستر ورزش‌های رزمی برای نوجوانان و جوانان فراهم کرده است.

مدیر ورزش و جوانان ملکشاهی تصریح کرد: رشته ورزشی کونگ فو پس از چندین سال تعطیلی در این شهرستان در آبان ماه امسال مجددا راه اندازی شد.

انتهای پیام /ش