ایلام بیدار07:23 - 1398/09/24

جباری: ناهماهنگی استقلال به خاطر غیبت استراماچونی بود/ امیدوارم وعده آقایان مدیر درست باشد

پیشکسوت استقلال گفت:‌استقلال مقابل شاهین بوشهر هماهنگی بازی‌های قبل را نداشت که دلیل آن غیبت سرمربی تیم بود.

به گزارشايلام بيدار،"علی جباری"،در مورد پیروزی 4 بر یک استقلال مقابل شاهین بوشهر اظهار داشت:‌ بازیکنان استقلال روحیه بازی‌های قبل را نداشتند. به هر حال آنها مشکلات زیادی را تحمل کردند ولی به خاطر هواداران با تمام توان بازی کردند تا به پیروزی برسند. این پیروزی خیلی مهم بود. اما از نظر فنی تیم هماهنگی بازی‌های قبل را نداشت.

وی افزود:‌ وقتی سرمربی روی نیمکت نباشد این شرایط پیش می‌آید و بازیکنان مسائل تاکتیکی را به خوبی رعایت نمی‌کردند و گاهی بی‌گداربه آب می‌زدند و تیم کیفیت زمان حضور استراماچونی را نداشت اما مهم این بود که استقلال پیروز شد و هوادار خوشحال و راضی به خانه‌اش بازگشت. هرچند غیبت سرپرست و سرمربی روی شرایط تیم تأثیرگذار بود.

پیشکسوت استقلال در مورد وضعیت استراماچونی گفت: این مسائل باید خیلی قبل از این حل می‌شد. آیا ما واقعاً نمی‌دانیم شنبه و یکشنبه در اروپا تعطیل است. این اتفاقات مربوط به چند روز اخیر نیست بدقولی‌ها به استراماچونی از چند ماه گذشته انجام شده است. او یک مربی حرفه‌ای است و باید با او درست صحبت کردو روراست بود.

وی اضافه کرد: استراماچونی در یونان هم مشکلات مالی داشته اما در این باشگاه یونانیچنینمصیبت‌هایی نکشیده است امیدوارم وعده آقایان درست باشد و دوشنبه صبح  پول در حساب استراماچونی باشد.

جباری با اشاره به تغییرات در هیأتمدیرهاستقلال خاطر نشان کرد:‌با حضور نفراتی چون فتح‌الله‌زاده، منزوی و ماجدیامیدوارممشکلات زودتر حل شود.

انتهایپیام/ش