ایلام بیدار08:45 - 1398/09/17
وقتی ستاد بحران به نامه فرمانداری دره شهر وقعی نمی گذارد؛

شروع پیامک به ضامنین نرگسکاران/نرگس گل نگرفته اقساط میخواهد

در حالیکه اعلام شد با ضامنین تماس نگیرند اما برخی بانکهای عامل طبق قانون بانکی خود این کار را اغاز کرده تا نشان دهند بانکها نیز حرف فرماتداری برایشان اهمیتی ندارد.

به گزارش ایلام بیدار،به نقل از  سیمره خبر، در حالیکه فرمانداری دره شهر چند هفته پیش برای امهال تسهیلات گل نرگس با ستاد بحران استان نامه نگاری کرده و بارها نیز از طریق تماس تلفنی پیگیری انجام شده اما این ستاد عملا وقعی به فرمانداری دره شهر نمیگذارد.

همچنین در حالیکه اعلام شد با ضامنین تماس نگیرند اما برخی بانکهای عامل طبق قانون بانکی خود این کار را اغاز کرده تا نشان دهند بانکها نیز حرف فرماتداری برایشان اهمیتی ندارد.

این در حالی است که جهاد کشاورزی دره شهر بعنوان کارشناس کشاورزی امهال تسهیلات سال گذشته را به دلیل سیل خواستار شده است.

هفته گذشته نیز جمعی از تولید کنندگان نرگس با حضور در دفتر فرمانداری ضمن اعتراض به این موضوع خواستار پیگیری شدند که تا کنون این پیگیری نتیجه نداده است.

حال باید از یکطرف گیرندگان تسهیلات یا اقساط بالای خود را پرداخت کنند یا صبر کنند که ستاد بحران تصمیم بگیر که با این شرایط در صورت عدم موافقت ستاد بحران عملا باید سود بانکی نیز توسط نرگسکاران پرداخت شود.

از ان طرف نیز نرگسکاران دره شهر که بعنوان قطب تولید استان نیز هستند نا میدانه در سال حمایت از تولید منتظر ستاد بحران استان ایلام باشند اینکه نامه فرمانداری دره شهر بی اهمیت باشد، اینکه همیشه ستاد بحران برای هر کاری دست دره شهر را در حنا بگذارد، اینکه کارشناسی جهاد دره شهر بی اهمیت باشد، اینکه نرگسکاران حرفشان بجای نرسد و اینکه نرگسی که گل نداده باید کشاورز پولش را به بانک بدهد مصیبت عظمایی برای شهرستان دره شهر است.

 

انتهای پیام/