ایلام بیدار07:53 - 1398/09/13
گزارش؛

کیفیت آرد داد مردم دره شهر را درآورد

آرد توزیعی در دره شهر علاوه بر کیفیت پایین نان بوی خاصی در هنگام پخت تولید میکند که اعتراض مردمی را در پی داشته است.

به گزارشايلام بيدار،طی چند هفته اخیر مشکل کیفیت آرد تولیدی ور کارخانه ارد دره شهر صدای مردم و حتی برخی نانواییها این شهرستان را دراورده است.

این ارد علاوه بر کیفیت پایین نان بوی خاصی در هنگام پخت تولید میکند که اعتراض مردمی را در پی داشته است. موضوع وضعیت بد آرد جایی رسید که سرهنگ‌محمدی فرمانده سپاه دره شهر در جلسه شورای اداری خواستار پیگیری جدی این موضوع توسط ادارات متولی شد.

همچنین نورمحمدی معاون فرماندار دره شهر نیز در این جلسه از مسئولان اداره صمت و شبکه بهداشت خواست که بررسی این موضوع را اغاز کرده و نتیجه را به فرمانداری اطلاع دهند.

جالبتر اینکه مسئولان این کارخانه نیز تاکنون جواب قانع کننده ای به این وضعیت نداده اند و عملا در سکوت خبری به سر می برند.

هرچند خبری تا کنون از نتیجه بررسیها منتشر نشده اما نکته قابل تامل اینجاست که بر سر کارخانه ارد دره شهر با اینهمه سال تجربه کاری، وجود مزارع پربار گندم در شهرستان و یکی از تولیدی صادر کننده چه بلایی امده که طی هفته های اخیر اینگونه با بی کیفیتی محصول مواجه شده است.

قطعا خبرنگارما در راستای پیگیری مطالبه مردم طی روزهای اینده پیگیر این وضعیت از طریق مسئولان اداری و نیز این کارخانه خواهد شد و البته حق جوابگویی برای انها نیز محفوظ خواهد بود.

 

انتهای پیام/الف