ایلام بیدار11:49 - 1398/09/05
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام:

دشمنان ملت ایران ضعیف،عاجز و درمانده هستند/ مسئولان در کنار مردم باشند

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: بسیج نیروی کارآمد، آماده بکار، دشمن شناس، انقلابی و همیشه در صحنه است.

به گزارشايلام بيدار، سردار "جمال شاکرمی"، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام صبح امروز پنجم آذر ماه در اجتماع عظیم بسیجیان ایلامی که به مناسبت سالروز بسیج مستضعفین در سالن شهدای ایلام برگزار شد، گفت: بسیج نیروی کارآمد، آماده بکار، دشمن شناس، انقلابی و همیشه در صحنه است.

وی اظهار کرد: بسیج بر اساس تفکر، شناخت، منطق و پایه دینی و اعتقادی تشکیل شده و یک امر احساسی نیست و در واقع بسیج رابط بین ولایت و مردم است.

سردار شاکرمی با اشاره به عملکرد و اقدامات بسیج در طول انقلاب گفت: ۸ سال دفاع مقدس و حضور در عرصه سازندگی و آبادانی از نقش های برجسته بسیج در این مدت بوده و بسیج موازی دولت ها نبوده بلکه همیار با آنها و در راستای ارتقای اهداف متعالی این نظام حرکت می کند.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در ادامه با اشاره به حوادث اخیر کشور نیز گفت: دست دشمنان اسلام در ماجراهای اخیر نمایان است اما تحرکات آنان در رصد کامل اطلاعاتی ما قرار دارد.
وی بیان کرد: این مردم بودند که با حضور خودجوش و پشت سر ولی فقیه در سراسر کشور کار را تمام و بار دیگر توطئه ها را خنثی کردند.
سردار شاکرمی ادامه داد: وظیفه مسئولان این است که در کنار مردم باشند چرا که این نظام و انقلاب هر چه دارد به برکت این مردم با بصیرت و انقلابی است، لذا باید قدردان آنان باشیم.
فرمانده سپاه استان ایلام بیان کرد: امروزه به مدد شهیدان ما در اوج قرار داریم و هر روز فاتح قله های پیروزی هستیم. نه تنها توانسته ایم در همه جهات دشمن را به عقب برگردانیم بلکه استراتژی های دشمن را به تاکتیک تبدیل کردیم.
وی اضافه کرد: ایران اسلامی به مرحله ای رسیده که در هر جایی از منطقه می توانیم دشمن را تعقیب کنیم. امروز سران آمریکا بدبخت و در رویایی با ملت ایران عاجز و ناتوان هستند و از این نوع ارتباط میان مردم و رهبری هراس دارند.
 
انتهای پیام/س