ایلام بیدار08:08 - 1398/09/04
کارشناس مسائل سیاسی:

زمانبندی اجرای افزایش نرخ بنزین نامناسب بود/ دولت باید ارتباط بهتری با مردم داشته باشد

کارشناس مسائل سیاسی گفت:زمانبندی اجرای افزایش نرخ بنزین نامناسب بود وباید روی اقناع سازی مردم کار می شد.

" قدرت اله نیا صادق" درگفتگو با خبرنگارايلام بيدار درچرداول گفت:زمانبندی اجرای افزایش نرخ بنزین از سوی دولت غیر کارشناسی ونامناسب بود که باعث شد تا مردم به این مسئله واکنش نشان دهند.

وی اظهارکرد:باید برای این مسئله از قبل میزگردها ونقدهای تخصصی برگزار می شد ومردم در جریان قرار می گرفتند تا شاهد حوادث ناگوار نباشیم.

نیاصادق خاطرنشان کرد:از طرفی رفتار دوگانه دولت نقشی آشوب طلبانه دارد و برخورد دوگانه دولتمردان و اجرای سیاست های آن ها باعث ناراحتی مردم شده است.

کارشناس مسائل سیاسی بیان داشت:قبل ازانجام برخی کارها باید با مردم صحبت کرد واز مردم درخواست همکاری نمود تا مشکلات حل شوند.

وی با اشاره به گرانی ها گفت:امیدواریم تدابیری صورت گیرد تا از گرانی مجدد کالا ها جلوگیری شود زیرا هم اکنون مردم در فشار اقتصادی هستند و باید سازوکاری فراهم شود تا افزایش نرخ بنزین تاثیری روی قیمت کالاها نداشته باشد.

نیاصادق عنوان کرد:مسئولان باید با حمایت از تولید داخل وابستگی به کالاهای خارجی را کم کنند تا فشار اقتصادی برمردم کمتر شده وآمار اشتغال بالا برود.

کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد:مردم همیشه با تمام وجود برای آرمان های انقلاب اسلامی ایستاده اند و راهپیمایی های اخیر به خوبی انزجار آنان از استکبار را نشان داد ودشمنان را در اجرای نقشه های شومشان ناکام گذاشته اند.

 

انتهای پیام/ر