ایلام بیدار12:15 - 1398/08/29
صبح امروز انجام گرفت؛

قیام مردم ایلام بر علیه آشوب گران + تصاویر

مردم ایلام در حضوری تماشایی در میدان اصلی شهر ایلام، خواستار مجازات اغتشاشگران و برهم زنندگان امنیت در کشور شدند.

به گزارشايلام بيدار، مردم ولایتمدار و انقلابی ایلام صبح امروز؛29 آبان ماه با وجود برودت و سردی بیش از هوا خود را به میدان اصلی شهر رساندند تا همگام و هم نفس با دیگر مردم انقلابی کشور ضمن حمایت از ولایت فقیه و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی، صف خود از اغتشاشگران را جدا کنند.

مردم دیار ایلام در این حضور با شکوه ضمن قدردانی از نیروهای امنیت، انتظامی و دفاعی برای تامین امنیت و بازگرداندن آرامش به کشور، خواهان مجازات اغتشاشگران شدند.

تظاهرات کنندگان ایلامی با سردادن شعارهایی مبنی بر حمایت از قوه قضائیه برخورد قاطع این دستگاه با مفسدان اقتصادی و اخلال گران در بازار را از جمله مطالبات خود برشمردند.

مردم ایلام با تاکید براینکه اعتراض به شرایط کنونی اقتصادی و معیشتی حق مسلم مردم است، اظهارات و اقدامات مداخله جویانه امریکا و کشورهای اروپایی درباره اتفاقات رخ داده در کشور را رفتاری خصمانه علیه ملت ایران توصیف کردند.

مردمان پایتخت خادمان اربعین حسینی با سردادن شعارهایی مانند "این همه لشگر آمده به عشق رهبر آمده"، ارتباط با آمریکا و رژیم غاصب اسراییل را خط قرمز مردم و نظام اسلامی بر شمردند.

راهپیمایان با در دست داشتن پلاکاردهایی با مضمون "تنها راه نجات کشور اطاعت از رهبری"، " ملت ما بیدار است از فتنه گر بیزرا است" از دولت خواستند با نظارت دقیق و مستمر مانع از گرانی و تورم مضاعف در بازار شود.

در پایان این مراسم نیز راهپیمایان پرچم کشورهای امریکا و انگلیس را به آتش کشیدند.

 

 

انتهای پیام/س