ایلام بیدار09:50 - 1398/08/28
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام:

بصیرت مردم ایلام به هنجارشکنان اجازه هیچ اقدامی نداده است

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با اشاره به شیطنت‌های دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت: بصیرت مردم ایلام به هنجارشکنان اجازه هیچ اقدامی نداده است.

به گزارشايلام بيدار، سردار "جمال شاکرمی"، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام شامگاه دوشنبه در مراسم تجلیل از پیشکسوتان جهاد و شهادت در استان ایلام با اشاره به تلاش دشمنان برای سوئ استفاده از رخدادهای اخیر اظهار کرد: مردم بصیر و ولایتمدار ایلام در همان آغازین لحظات اعلام افزایش قیمت با بصیرت و موقعیت‌شناسی اجازه اقدامات مخرب وهنجارشکنان به معاندان نداده‌اند. 

شاکرمی به ترفندهای دشمنان انقلاب اسلامی برای کشاندن دامنه اختلافات به داخل ایران اشاره و یادآورشد: دشمنان و ایادی آنان بدانند که ناامن کردن کشور آرزوی است که دشمنان آن را به گور خواهند برد.

وی گفت: مردم ایران که از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون برای نهال پربار انقلاب جان داده و صدها شهید و جانباز و آزاده تقدیم کرده‌اند و امروز نهال 40 ساله آنان درخت تنومند و بارور و نتیجه بخش شده است را به هیچ قیمتی از دست نخواهند داد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: پیشکسوتان جهاد و شهادت، رزمندگان دیروز میادین نبرد امروز نیز به امر ولی آماده حضور در مقابله با ترفندهای تفرقه اندازان و بدخواهان خواهند بود.

شاکرمی احترام به خواسته و حق مردم را اولویت اصلی دانست و یادآورشد: در اتفاقات حادث شده مرز مردم و آشوبگران مرزهای جدایی است که مردم ولایتمدار از آشوبگران اعلام انزجار و از مسئولان امنیتی خواهان برخورد با آشوبگران شدند.

وی بیان خواسته در یک محیط آرام و بدون تنش را نتیجه بخش و مورد حمایت دانست و به آشوبگران هشدار داد؛ صبر مردم ولایتمدار ایران را به سر نیآورید که اگر ان ملت به صبر و توصیه مقام معظم ولایت که همانا بعد رحمانی نظام مقدس است به سر آید بدون شک طومار هنجارشکنان و آشوبگران برچیده خواهد شد.

شاکرمی در ادامه بصیرت مردم ایلام را مثال زدنی عنوان و بیان کرد: بصیرت مردم ایلام به هنجارشکنان اجازه هیچ اقدامی نداده است که جای تقدیر و تشکر را دارد.

 

انتهای پیام/س