ایلام بیدار10:00 - 1398/08/23
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی:

دوران دفاع مقدس تجلی وحدت شیعه و سنی در دفاع از انقلاب اسلامی بود

غلامرضا شرفی با تاکید بر اینکه وحدت اسلامی اگر به اوج خود برسد منجر به شکست دشمنان اسلام خواهد شد، گفت: ما در دوران دفاع مقدس به خصوص در مناطق سنی‌نشین، شاهد تجلی این وحدت در قالب حضور برادران اهل سنت و تشیع در یک سنگر و در دفاع از انقلاب و نظام بودیم.

به گزارشايلام بيدار، غلامرضا شرفی عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی  در خصوص توطئه‌افکنی و دشمنی غربی‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: سالیان سال است که مداخله در امور کشورهای اسلامی به منظور تضعیف قدرت و تجزیه آن‌ها در دستور کار دشمنان اسلام به ویژه آمریکایی‌ها قرار گرفته است.

وی افزود: حمایت از رژیم صهیونیستی در کشتار مردم بی‌گناه فلسطین و هم‌چنین پشتیبانی از آل‌سعود در جنگ با یمنی‌ها مصداق بارز دشمنی‌های نظام سلطه با امت اسلامی است.

این یادگار دوران هشت سال دفاع مقدس با اشاره به ایستادگی جبهه مقاومت در برابر تمام هجمه‌ها، تهدیدات و حملات دشمنان جهان اسلام افزود: هیچ قدرتی فراتر از قدرت و اقتدار مسلمانان نیست؛ لذا اگر وحدت و یکدلی میان مسلمانان بیش از اتحاد کنونی‌شان شود، در آینده‌ای نه چندان دور شاهد افول قدرت‌های استکباری جهان خواهیم بود.

نماینده مردم شهرهای آبادان و خرمشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان این نکته که در طول تاریخ هرگاه میان امت اسلامی تفرقه افتاد، مسلمانان متحمل خسارات شدند، تصریح کرد: مسلمانان باید از تجربه‌ها و حوادثی که در تاریخ به ثبت رسیده عبرت گیرند و در این خصوص شاه‌کلید تمام پیروزی‌های اسلام در مقابل کفار وحدت است.

شرفی با بیان اینکه خودفروختگی برخی کشورهای اسلامی و وابستگی آن‌ها به غرب منجر به گستاخی دشمنان اسلام شده است، نقش بیداری اسلامی در جهت عقب راندن دشمنان از مواضع ضد انسانی و ضد اسلامی‌شان را بی‌بدلیل خواند و گفت: عربستان به عنوان کشوری که داعیه‌دار دروغین اسلام است، هیچ نشانه‌ای از اسلام ناب محمدی (ص) ندارد؛ لذا دولتمردان بی‌خرد این کشور به خاطر کسب منافع‌شان خیانت‌های بزرگی در حق امت اسلامی روا داشتند که جنگ با یمنی‌ها از بزرگترین آنهاست.

این مقام مسوول با تاکید بر اینکه وحدت اسلامی اگر به اوج خود برسد منجر به شکست دشمنان اسلام خواهد شد، گفت: ما در دوران دفاع مقدس به خصوص در مناطق سنی‌نشین، شاهد تجلی این وحدت در قالب حضور برادران اهل سنت و تشیع در یک سنگر و در دفاع از انقلاب و نظام بودیم.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به وحدت مسلمانان به عنوان مهم‌ترین موضوع راهبردی جهان اسلام، به طرح‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان منطقه خاورمیانه اشاره کرد و اظهار داشت: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا با تدوین استراتژی و طرح‌های خاورمیانه بزرگ و جنگ‌های نیابتی درصدد است با طرح تضعیف و تجزیه کشور‌های اسلامی براساس مذهب، قومیت، ملیت و ایجاد اختلاف و نزاع‌های مذهبی و قومی، اهداف شوم خود را پیاده‌سازی کرده تا تسلط غیرمشروع خود را بر جهان اسلام استوار سازند و منافع مادی و ثروت‌های خدادادی مسلمین را غارت کنند.

شرفی وحدت شیعه و سنی را مهم‌ترین عامل در شکست نقشه‌های دشمنان قرآن و اسلام عنوان کرد و گفت: با هوشمندی و بصیرت امت اسلامی وحدت مسلمانان روزبه‌روز مستحکم‌تر می‌شود؛ لذا باید برای حفظ و ارتقای این امر مهم اقدام جدی کرد.

انتهای پیام/ر