ایلام بیدار12:58 - 1398/08/21
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام:

برگزاری کنگره ملی شهدای استان ایلام موجب عزتمندی است

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: برگزاری کنگره شهدا یکی از بهتربن کارها و از حسنات بزرگ است.

به گزارشايلام بيدار، سردار "جمال شاکرمی"، فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در نشست شورای مشورتی امورایثارگران دستگاههای اجرایی استان با اشاره در پیش رو بودن کنگره عظیم شهدای استان ایلام گفت: با توجه به تبلیغات سوء ضد انقلاب برای ایجاد فضای یاس آلود در جامعه، برگزاری کنگره و یادواره های شهدا بایستی به بیان موفقیت ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی به مرکز تولید امید در جامعه تبدیل شود.

وی اظهار کرد: موضوع خدمات رسانی به مردم و حل مشکلات طبقات پایین جامعه یکی از برنامه های محافل و کنگره شهدا خواهد بود.

سردار شاکرمی افزود: با عنایت به تاکیدات مقام معظم رهبری در جذب و بکارگیری جوانان، زمینه حضور حداکثری و پرشور جوانان و ایفای نقش و بکارگیری آنان در امورات کنگره شهدا ایجاد خواهد شد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام همچنین پوشش رسانه ای مناسب، به روز رسانی موضوعات، انتشار در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی را از اقدامات رسانه ای و اطلاع رسانی کنگره شهدای استان عنوان کرد.

وی تصریح کرد: اولویت سیاست گذاری پیرامون آثار فاخر فرهنگی از اقدامات کیفی سازی کنگره شهدای استان خواهد بود.

شاکرمی ادامه داد: برگزاری کنگره شهدا و بزرگداشت شهدای عزیز و والامقام، بدون تردید یکی از بهترین کارها و از حسنات بزرگ است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: تجلیل از کسانی که در راه عزت و سربلندی انقلاب اسلامی فداکاری کردند، تشویق و ترغیب دیگران به فداکاری و توریج فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی در پایان گفت: برگزاری کنگره شهدا موجب تجدید خاطره های دفاع مقدس خواهد شد و سایر افراد جامعه نیز از ایثارگری های رزمندگان و شهدا و ایثارگران درس خواهند گرفت.

 

انتهای پیام/ش