ایلام بیدار07:02 - 1398/08/19

اعزام ۹۰ دانش‌آموز ملکشاهی به اردوی راهیان نور

فرمانده سپاه ناحیه ملکشاهی از اعزام 90 دانش‌آموز دختر این شهرستان به مناطق عملیاتی دفاع مقدس خبر داد.

به گزارشايلام بيدار، سرهنگ پاسدار "علی میرزایی"، فرمانده سپاه ناحیه ملکشاهی در حاشیه مراسم اعزام ۹۰ دانش‌آموز دختر این شهرستان به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس، گفت: این دانش‌آموزان در قالب ۲ دستگاه اتوبوس با اعزام به اردوی راهیان نور از مناطق جنگی مهران و دهلران بازدید خواهند کرد.   

 

وی اظهار کرد: این دانش‌آموزان که تابستان امسال در طرح شهید بهنام محمدی شرکت داشتند اینک در قالب کاروان راهیان نور از مناطق جنگی مهران و دهلران بازدید می‌کنند.
 

میرزایی با بیان اینکه این اردو در قالب دوره آموزشی، آمادگی دفاعی دانش‌آموزان برگزار می‌شود، افزود: این اردو به همت سپاه ناحیه ملکشاهی و با همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان برگزار می‌شود.

 

فرمانده سپاه ناحیه ملکشاهی توزیع بسته‌های فرهنگی و برگزاری مسابقات مختلف را از برنامه‌های مهم این اردو عنوان و بیان کرد: ترویج فرهنگ دفاع مقدس، تقویت روحیه ایثار و رشادت در میان جوانان، زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای ۸ سال دفاع مقدس۸ ،  تبیین دفاع جانانه و غیورانه جوانان کشور به نسل‌های بعد و روشنگری درباره ابعاد مختلف جنگ تحمیلی از اهداف اردوهای راهیان نور است.

 

وی بیان شرایط سخت جنگ و ایستادگی در مقابل هجمه دشمن به منظور تقویت روحیه جهاد و شهادت، تجدید پیمان با شهدا و ‌آرمان‌های امام خمینی(ره) و بازدید از مناطق عملیاتی بانروشان، قلاویزان، نقطه ایثار، شرهانی، عملیات فتح‌المبین و مشاهده عینی آثار جنگ در این مناطق را از دیگر اهداف اردوهای راهیان نور عنوان کرد.

 

انتهای پیام/ش