ایلام بیدار17:09 - 1398/08/14
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام:

مقاومت مردم دهلران وموسیان باید در تقویم دفاع مقدس ثبت شود

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام گفت: مردم دهلران و موسیان در دوران دفاع مقدس چه مقاومت ها و زجرها کشیده اند و باید در دفتر تقویم دفاع مقدس کشور ثبت شود.

به گزارشايلام بيدار،به نقل از نسیم دهلران ،مراسم گرامیداشت آزادسازی شهر دهلران و موسیان در عملیات محرم در منطقه عملیاتی دژ موسیان برگزار شد.

 
"سردار جمال شاکرمی"، فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) سپاه ایلام در این مراسم گفت::مردم دهلران و خصوصا موسیان نماد مقاومت در دوران دفاع مقدس هستند.
 
وی اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس این مردم بودند که در گرما و سرما و در جبهه ها مقاومت کردند و در تاریخ این مناطق برگ زرینی به ثبت رساندند.
 
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) سپاه ایلام افزود: دژ موسیان به تاریخ نشان می دهد که مردم دهلران و موسیان چه مقاومت ها و زجرها کشیده اند و باید در دفتر تقویم دفاع مقدس کشور ثبت شود.
 
وی با اشاره به راهپیمایی سیزده آبان، عنوان کرد: برخی در خواب و برخی نیز خودشان را به خواب زدند و این موج خروشان را نمیبینند.
 
سردار شاکرمی با اشاره به دسیسه های آمریکا و کشورهای غربی، ابراز نمود: از طرفی مارا مأرمور می کنند که انرژی هسته ای را متوقف کنیم و از طرفی مجبور می کنند که سند ننگین برجام را دوباره با شرط های دیگرامضاء کنیم.
 
وی با اشاره به اینکه هر اتفاق نامبارکی می افتد پای آمریکا در میان است، گفت: رئیس جمهور آمريکا از مقابله با تروریسم حرف می زند و از طرف دیگه می گوید که رئیس جمهور قبلی آمريکا پدیدآورنده داعش بوده است.
 
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) سپاه ایلام بیان نمود: ما در اوج قدرتیم و با گفتمان الهی می توانیم در اوج بمانیم و همواره تاریخ نشان داده که گفتمان دینی و مقاومت است که پیروز و ماندگار می ماند.
 
وی یادآور شد: به هیچ نقطه ای از دنیا چشم طمع نداریم اما اگر در هرجای دنیا با برنامه برای از بین بردن دین و مستضعفان حرکتی انجام شود حتما ما در آنجا خواهیم بود.
 
سردار شاکرمی با بیان اینکه ما از نقطه صفر به نقطه برابری با دشمن رسیدیم، گفت: قدرت خودمان را دست کم نگیریم، قدرت بیگانه فقط رسانه ای است و فقط از طریق فیلم های ساختگی خود را در اوج نشان می دهند اما در میدان نبرد که نگاه می کنیم دشمن مرتب خوار و خفیف می شود.
 
وی ادامه داد: آنها که از قدرت نظامی دشمن می ترسند مگر نمی‌بینند که چگونه آخرین تکنولوژی آنها به راحتی در آسمان کشورمان پودر می شود.
 
انتهای پیام/الف