ایلام بیدار08:36 - 1398/08/14
فرزند شهید حامد سلطانی:

فرزند شهیدی که می‌خواهد سرلشکر شود + عکس

سپهر خطاب به پدر شهیدش ادامه داد «می‌خواهم به او بگویم که دوستش دارم و قول می‌دهم که از به بعد حرف مادرم را گوش کنم. می‌خواهم در آینده دانشمند یا سرلشکر شوم.»

به گزارشايلام بيدار، نامش سپهر سلطانی و هشت ساله است. وقتی از او در مورد پدرش پرسیدیم، گفت «۴۵ روز است که پدرم را ندیده‌ام. دلم برایش تنگ شده است. کاش پدرم زنده بود و باز هم با من کشتی می‌گرفت و برایم یک ماشین می‌خرید.» سپهر درباره پدرش ادامه داد «می‌خواهم به او بگویم که دوستش دارم و قول می‌دهم که از این به بعد حرف مادرم را گوش کنم. می‌خواهم در آینده دانشمند یا سرلشکر شوم.» پدر سپهر، حامد سلطانی همان مدافع حرمی است که در سالروز شهادت امام رضا (ع) در حین پاکسازی شمال سوریه به شهادت رسید. او برات شهادتش را از امام رضا (ع) گرفته بود. قبل از شهادت به زیارت امام رضا (ع) رفته و از او خواسته بود تا او هم به یاران شهیدش بپیوندد.

سپهر پنجشنبه ۹ آبان به معراج‌الشهدا رفت تا پدرش را ببیند. وقتی در کنار تابوت پدرش ایستاد و به چهره زخمی و رنگ پریده پدر نگاه کرد، به سمت مادرش پناه برد. او خیلی زود مرد خانه شده بود. خودش هم می‌گفت که به پدرم قول دادم مراقب مادرم باشم.

منبع: دفاع پرس
 
انتهای پیام/ر