ایلام بیدار13:36 - 1398/08/13
امام جمعه چرداول:

آمریکایی ها خبیث ترین دشمن انقلاب هستند/اسناد لانه جاسوسی باید چاپ شود

امام جمعه چرداول گفت:آمریکایی ها خبیث ترین دشمن انقلاب هستند ودر این چند دهه از انقلاب اسلامی زنان ومردان بیگناه زیادی را قتل وعام کرده اند.

به گزارشايلام بيدار، حجت السلام احمد امرایی در اجتماع مردم شهرستان چرداول در راهپیمایی 13آبان گفت:در این چند دهه از انقلاب اسلامی خباثت های آمریکایی ها به خوبی هویدا است و آن ها حتی به دانش آموزان هم رحم نکرده و همه را قتل وعام کردند.

وی اظهار کرد:تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام از اتفاقات مهمی بود که اسناد مهمی به دست آمد که باید آن اسناد جنایت آمریکا چاپ شده ودر اختیار عموم قرار می گرفت.

امرایی بیان داشت:امروز روز مبارزه با استکبار جهانی است و باید در مقابل استکبار جهانی هیچ گاه نباید سلاح مبارزه را بر زمین گذاشت.

امام جمعه چرداول خاطرنشان کرد:برخی می گویند از آمریکا چه می خواهید ولی آمریکا همان آمریکای سال های قبل بوده ولی درنده تر شده است اما رو به افول است.

وی عنوان کرد:مبارزه با استکبار جزئی از ذات انقلاب است و اینها از ما تا زمان نابودی از ما راضی نمی شود وترسو ها این را بدانند که در مقابل خباثت ها آن ها همیشه آماده ایم.

امرایی یادآور شد:باید از برجام درست گرفته واین توافق را برباد کردند و فشار اقتصادی امروز ثمره برجام است و ذلت و خواری ملی را در پی داشت.

امام جمعه چرداول تصریح کرد:امروز به دنبال سند ننگین ۲۰۳۰وfatfهست واینها ننگ نامه ای بدتر از برجام هستند که می خواهند محور مقاومت را مهار کنند و مسئولین امروز نباید بترسند واز الگوی زمان دفاع مقدس درس بگیرند.

 

انتهای پیام/ر