ایلام بیدار12:25 - 1398/08/13
امام جمعه ایوان:

استکبار در مقابل اقتدار ایران درمانده است

امام جمعه ایوان گفت:به برکت قدرت ، اقتدار و عزت مندی جمهوری اسلامی ایران ، آمریکا و اسراییل توان مقابله به کشورمان را ندارند.

به گزارشايلام بيدار،حجت الاسلام "علی حیدری امام جمعه ایوان در مراسم راهپیمایی یوم الله 13آبان با گرامیداشت یوم الله 13آبان گفت:مناسبتهای زیادی در این روز نهفته است تبعید حضرت امام (ره)روز دانش آموز و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ایران است

وی اظهار کرد:آنچه که ما بایددرس بگیریم دشمن شناسی است قرآن کریم در بخشهای مختلف تاکید دارد که دشمنالن خود را بشناسید.

وی افزود : بزرگترین دشمن حال حاضر ما آمریکا است چرا که اگر گریزی در جهان بزنیم خواهیم فهمید بسیاری از مشکلاتی که در سطح جهان وجود دارد ناشی از سیاستهای  غلط آمریکا است.

امام جمعه ایوان  با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع دانش اموزان  بیان داشت:دشمنی آمریکا با ما دارای پیشینه زیادی است چرا که سالهای سال است که آمریکا درصدد ضزبه زدن به نظام جمهوری اسلامی است وهز هیچ ترفندی در این راستا دریغ نکرده است اما خوشبختانه تمام نقشه های آنان نقش یزآب شده است.

 

امام جمعه ایوان تصریح کرد:رهبر معظم انقلاب بیان داشتند که راه بستن نفوذآمریکامنع از مذاکره است چرا که اگر پای میز مذاکره می رفتیم قطعا با مشکلا زیاد تری روبرو می شدیم وابهت ما زیر سوال می رفت.

 

وی در پایان گت: خوشبختانه ایران اسلامی امروز از یک اقتدار مثال زدنی برخوردار است وهیچ کشوری نمی تواند گوشه چشمی به میهن عزیزمان یعنی ایران اسلامی داشته باشد.

 

انتهای پیام /الف