ایلام بیدار08:41 - 1398/08/09
امام جمعه ایوان:

حضور باشكوه در راهپيمايي 13 آبان ضرورت ملي است/رسیدگی به مشکلات مردم اولویت نمایندگان مجلس باشد

جلسه هماهنگی برنامه ریزی برگزاری مراسم ۱۳آبان باحضور امام جمعه وجمعی از مسئولان درمحل فرمانداری برگزار شد.

به گزارشايلام بيدار،جلسه هماهنگی برنامه ریزی برگزاری مراسم ۱۳آبان باحضور امام جمعه وجمعی از مسئولان د درمحل فرمانداری برگزار شد.

حجت الاسلام "علی حیدری"، امام جمعه ایوان در این جلسه گفت:۱۳ابان مناسبتهای مهمی درآن است از جمله تسخیر لانه جاسوسی  که ابهت امریکارا در درهم شکست،این نشان دهنده قدرت سیاسی  اعتماد به نفس وبینشی است که این ملت یرخوردار است که همین عامل سبب شده است که در دنیا جایگاهی والایی کسب کند که آثار ان را می بینیم.
حجت الاسلام حیدری اظهار کرد: مراسم ۱۳ابان باید درسطح شهر باید هرچه باشکوه تربرگزار شود چرا که در این روز پیام های زیادی نهفته است.

حیدری افزود:این روزها شاهد ان هستیم که از سوی برخی از افراد مطالبی مطرح میشود که نتیجه مطرح کردن این مسائل فراموش شدن مشکلات مردم است.
امام جمعه ایوان با اشاره به اینکه عده ای دنبال منافع خودشان هستند، بیان داشت:وظیفه نمایندگان حضور دربین مردم ورسیدگی به مشکلات حوزه انتخابیه خود است ،قطعا بدانند که انها هم از امکانات وتریبون هایی برخوردار است،می توانند از عملکرد خود دفاع کنند.

امام جمعه ایوان تصریح کرد:بخشهای مختلف باید هرکسی کار خودش را انجام دهند، بنده به عنوان امام جمعه ایوان به دنبال کارهای نمایشی نیستم.هدف امام جمعه بیان مشکلات مردم است چرا که درطول روز شاهد مراجعات متعدد به دفتر امام جمعه هستیم.
 
وی ادامه داد:افرادی که دنبال ماجراجویی هستند قطعا بدانند جلوی انهارا خواهیم گرفت،بگذارید مردم خودشان انتخاب کنندانتظار هست که تمام مسئولان در راستای تقویت نظام گام بردارند.

 

انتهای پیام/الف