ایلام بیدار09:17 - 1398/08/06
امام جمعه موقت ایوان:

تریبون نماز جمعه دنبال احقاق حق مردم است/نمایندگان مجلس به وظایف خود عمل کنند

امام جمعه موقت ایوان گفت: تربیون نماز جمعه به دنبال احقاق حقوق مردم است واز هیچ تلاشی دراین زمینه دریغ نخواهیم کرد.

 حجت الاسلام "علی احمدیان امام جمعه موقت ایوان درگفتگوباخبرنگارایلام بیداردر ایوان در واکنش به سخنان اخیریکی از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی گفت:همانطور که می دانیدیکی از وظایف ائمه جمعه بیان دغدغه ها و مشکلات مردم در خطبه های نماز جمعه است که الحمداالله ائمه جمعه از هیچ تلاشی در این راستا دریغ نخواهند کرد.

حجت الاسلام  احمدیان  اظهار کرد:یک نماینده مجلس متعلق به یک منطقه خاص نیست بلکه باید تمام توان . ظرفیت خود را در راستای رفع مشکلات حوزه انتخابیه خودبکار گیرد.

وی افزود: شهرستان ایوان نیز در شمال استان ایلام واقع شده است وهمانند سایر شهرستانها  با مشکلات زیادی از جمله عمران شهری،.....دست وپنجه نرم می کندآیا وظیفه یک نماینده این نیست که دفعات مختلف از حوزه انتخابیه خود سرکشی نماید و در جریان مشکلات موجود قرار گیرد.

امام جمعه موقت ایوان ادامه داد:اگر سخنی درتریبون نماز جمعه زده می شود هدف از بیان آن احقاق حق مردم استکه ممکن است به مزاج عده ای خوش نیاید اما ائمه جمعه از بیان حرف حق واهمه ای ندارند.

وی در پایان  خطاب به این نماینده مجلس تصریح کرد: امیدواریم به جای طرح این مباحث حاشیه ای،سعی در حل مشکلات مردم داشته باشید.

 

انتهای پیام/الف