ایلام بیدار14:26 - 1398/08/04
اطلاعیه دادستانی دره شهر؛

برخور قانونی با ساخت و ساز غیر مجاز و کوهخواری/ ماشین آلات و ادوات سنگین از راه و شهرسازی استعلام بگیرند

دادستانی دره شهر با ارسال اطلاعیه ای به وضعیت ساخت و سازهای غیر مجاز واکنش نشان داد.

دادستانی دره شهر با ارسال اطلاعیه ای به وضعیت ساخت و سازهای غیر مجاز واکنش نشان داد.

در این اطلاعیه امده است؛ بسمه تعالی

شهروندان گرامی احتراما با توجه به اهمیت حفظ حقوق عامه و بیت المال، پیشگیری از وقوع جرم، حفظ نظم و امنیت عمومی، جلوگیری از تصرفات اموال و زمینهای دولتی و عمومی و نیز اطلاع از قوانین و مقررات و رویه خرید و فروش املاک و زمین ها، به آگهی ذیل توجه فرمایید.

به اطلاع میرساند اخیرا برخی افراد سودجو در داخل حریم و محدوده قانونی شهر و در کنار تپه¬ها و کوهها اقدام به ساخت و ساز غیرمجاز، خرید و فروش و یا بعضا تخریب، تسطیح و تصرف اراضی ملی و دولتی می¬نمایند. بنابراین از همه شهروندان محترم تقاضامندیم در هنگام خرید و فروش اینگونه املاک و اراضی از اداره راه و شهرسازی دره شهر استعلام بعمل آورند.

شایان ذکر است بر اساس قانون، افرادی که به هر طریق ممکن نسبت به ساخت و ساز غیرمجاز، خرید و فروش، تسطیح، تخریب و یا تصرف اراضی ملی اقدام نمایند، تحت پیگرد قضایی قرارگرفته و با آنها برخورد قاطع و بدون اغماض صورت خواهد گرفت.

همچنین لازم است مالکان ماشین آلات و ادوات سنگین اعم از لودر، بیل مکانیکی، پیکور، کمپرسی و کمپرسور ، قبل از شروع بکار برای این دسته از افراد، به صحبت¬ها یا مدارک ارائه شده توسط آنان اعتماد نکرده و از اداره راه و شهرسازی استعلام نمایند، در غیر اینصورت ضمن توقیف وسیله نقلیه مربوطه، تحت تعقیب قضایی قرار خواهند گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دره شهر

 

انتهای پیام/الف