ایلام بیدار07:33 - 1398/08/02
ایلام بیدار گزارش می دهد؛

ورزش و جوانان شهرستان چرداول روی هوا

اداره ورزش وجوانان شهرستان چرداول بعد از رفتن مدیر قبلی همچنان بدون مدیریت باقی مانده است وکسی به عنوان سرپرست یا مدیر معرفی نشده است.

به گزارشايلام بيدار، از شهرستان چرداول، رسیدگی به امور ورزشی نباید مورد غفلت قرار بگیرد زیرا در راستای ایجاد نشاط و شادابی بین اقشار مختلف جامعه و به ویژه جوانان بسیار موثر است.

برای رسیدگی و رفع مشکلات ورزشکاران باید با برگزاری مسابقات ورزش‌های مختلف، این امکان را برای جوانان ورزشکار فراهم کرد تا بتوانند استعدادهای خود را بروز دهند و خود را باور کنند.

از آنجایی که ورزش شهرستان چرداول دارای ظرفیت‌‌های بسیار زیادی برای پرورش ورزشکاران در رشته‌‌های مختلف ورزشی است و همچنین جوانان زیادی برای توسعه ورزش در این شهرستان محروم تلاش می‌کنند و با وجود اینکه  هئیت های ورزشی در این منطقه موجود است انتظار می‌رود با انتصاب رئیس و یا سرپرست بتوان حوزه اختیارات ورزش این شهرستان را گسترش داد و در زمینه توسعه ورزش منطقه هر چه بیشتر همت کرد.

بعد از رفتن حمیرا نیک سرشت رئیس قبلی اداره ورزش وجوانان شهرستان چرداول همچنان این اداره به مدت چند ماه بدون مدیر باقی مانده یا اگر کسی معرفی شده به اطلاع رسانه ها یا عموم مردم نرسیده است.

بحران سالن های ورزشی شهرستان چرداول به مدیریت انتقال یافته وریاست  اداره ورزش وجوانان بدون مدیر ویا سرپرست رها شده وباید کسی پاسخگوی این وضعیت باشد.

نبود رئیس قانونی در اداره ورزش تاثیرات منفی بر ورزش گذاشته است

یکی از ورزشکاران شادگانی در گفت‌وگو با خبرنگارایلام بیدار در چرداول اظهار کرد: هر چند کارکنان اداره ورزش شادگان در حد وسع و اختیارات خود اقداماتی را انجام می‌دهند ولی نبود رئیس قانونی در اداره ورزش چرداول تاثیرات منفی بر ورزش این شهرستان گذاشته است زیرا کارها به صورت روزمرگی و بدون برنامه انجام می‌شود.

وی افزود افزود: نبود مدیر و یا رئیس در اداره ورزش شهرستان روند توسعه گسترش امورات عمرانی و ورزشی شهرستان را بسیار کند کرده است.

یکی دیگر از ورزشکاران چرداول گفت: مدتی است که اداره ورزش و جوانان شادگان بدون مدیر بوده، از وقتی که مدیر قبلی اداره شهرستان شادگان بدون تودیع این اداره را رها کرده است.

وی اضافه کرد: ورزش شهرستان چرداول نیز رها شده است و شخصی که به لحاظ اداری و قانونی باید در این شهر به امور مربوطه ورزش بپردازد در خود اداره ورزش شهرستان مشغول به کار است.

وی ادامه داد: تمام نامه‌های اداری از طرف اداره ورزش بدون نام سرپرست و رئیس امضا می‌شود و معلوم نیست که در هنگام بروز مشکل چه کسی می‌خواهد پاسخگو باشد.

این شهروند چرداولی تصریح کرد: تاکنون هیچ گونه اعتباراتی به حساب هیئت‌های ورزشی شادگان واریز نشده است و آن هم به دلیل نبود مدیر در اداره ورزش برای پیگیری و جذب اعتبارات است.

شهرستان چرداول  با کمبود امکانات و فضای ورزشی رو به رو بوده، حتی اداره ورزش و جوانان چرداول مدتی بدون مدیر است که این وضعیت چهره ورزشی شهرستان را نامطلوب کرده و باید مسئولان برای برطرف کردن آن چاره‌اندیشی کنند.

ورزش شهرستان چرداول نیاز مبرم به مساعدت مسئولان دارد و با توجه به وسعت شهرستان و کمبود امکانات، اعتبارات موجود به حدی نیست که مشکلات ورزشکاران را رفع کند.

گفتنی است ورزشکاران چرداولی با انتقاد از بلاتکلیفی چندین ماهه اداره ورزش و جوانان شهرستان، در داشتن یک مدیر توانمند از مسئولان استان و شهرستان خواستار تا هر چه زودتر نسبت به انتصاب یک مدیر توانمند اقدام کنند.

 

انتهای پیام/ ر