ایلام بیدار10:25 - 1398/07/29

برنامه‌‌های مسجد جمکران برای استقبال از مناسبت‌های پایانی ماه صفر

مسجد مقدس جمکران در روزهای پایانی هفته برنامه‌های ویژه‌ای در آستانه مناسبت‌های ایام پایانی ماه صفر مانند؛ قرائت دعاهای توسل، کمیل و ندبه و سخنرانی و مرثیه‌سرایی برای زائران برگزار می‌کند.

به گزارشايلام بيدار، مسجد مقدس جمکران همچون هرهفته در روزهای سه‌شنبه، پنجشنبه و جمعه برنامه‌های ویژه‌ای را برای زائران و علاقه‌مندان خود برگزار می‌کند و در واقع با این برنامه‌ها به استقبال مناسبت‌های پایان ماه صفر می‌رود.

براساس این گزارش، برنامه‌های این مسجد در  روز سه‌شنبه ۳۰ مهرماه با آموزش عمومی قرآن و شرح صحیفه سجادیه از ساعت ۱۸ آغاز می‌شود و در ادامه مراسم قرائت دعای توسل با عنوان «توسل به حریم کبریا» از ساعت ۲۰:۱۵ با سخنرانی حجت‌الاسلام تراشیون و قرائت دعای حسن اخباری قرائت خواهد شد.

مسجد جمکران در روز پنجشنبه ۲ آبان‌ماه برنامه‌های خود را با جلسه آموزش عمومی قرآن از ساعت ۱۸ آغاز می‌کند و برنامه قرائت دعای کمیل با عنوان «کمیل عارفانه» از ساعت ۲۰:۱۵ با سخنرانی حجت‌الاسلام نبی‌نژاد و قرائت دعای علی صادقی برگزار می‌شود.

پایان بخش برنامه‌های این هفته مسجد مقدس جمکران در روز جمعه ۳ آبان‌ماه است که قرائت دعای عهد از ساعت ۵:۱۵ آغاز می‌شود و سپس برنامه قرائت دعای ندبه با عنوان «ندبه انتظار» از ساعت ۵:۳۰ با سخنرانی حجت‌الاسلام طباطبایی و قرائت دعا توسط محمدجواد احمدی برگزار خواهد شد. در نهایت نیز در عصر جمعه از ساعت ۱۷:۳۰ زیارت شریف آل‌یاسین قرائت خواهد شد.

انتهای پیام/ش