ایلام بیدار07:58 - 1398/07/25

وقتی اقدامات نمایشی وزیر جوان پایانی ندارد/ آذری جهرمی در جمع ووشوکاران: طلا بگیرید،سکه می‌دهم!

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، چهارشنبه شب در جمع ملی پوشان اعزامی به مسابقات جهانی قول پرداخت پاداش در صورت کسب مدال طلا داد.

به گزارشايلام بيدار، به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، تیم ملی ووشو ایران برای حضور در پانزدهمین دوره مسابقات جهانی، تا دقایقی دیگر تهران را به مقصد شانگهای ترک می‌کند.

بر این اساس، محمدجواد آذری جهرمی در فرودگاه امام خمینی (ره) به صورت اتفاقی با ملی پوشان ووشو روبرو شد و با آنها برای لحظاتی گفت‌وگو کرد.

وی در جمع ملی پوشان  قول داد به هر ووشوکاری که در مسابقات جهانی شانگهای موفق به کسب مدال طلا شود، یک سکه طلا پاداش خواهد داد.

رقابتهای ووشوی قهرمانی جهان از 27 مهرماه به میزبانی چین و در شانگهای آغاز می‌شود.

براساس این گزارش، درحالی اقدامات نمایشی جوان‌ترین وزیر کابینه دولت روحانی پایانی ندارد که مشخص نیست وزیر ارتباطات بر اساس کدام سازوکاری و از کدام ردیف بودجه می‌خواهد به ورزش‌کاران مدال‌آور پاداش آن هم از نوع سکه بدهد.

به‌نظر می‌رسد آذری جهرمی به جای روی آوردن به این‌گونه اقدامات نمایشی که در ماه‌های اخیر به دفعات اتفاق افتاد باید تمام توان خود را معطوف به انجام بهتر وظایف خود در وزارت ارتباطات و فناوری و در رأس آن راه اندازی شبکه ملی اطلاعات کند.

این درحالی است که مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان به عنوان متولی اصلی این حوزه، در تاریخ 8 مهرماه سال جاری رسما از پایان پرداخت سکه یه ورزشکاران به عنوان پاداش مدال‌آوری خبر داد و در اظهار نظری گفت: ما قبل از این به قهرمانان ورزشی سکه اهدا می‌کردیم که با توجه به نوسان بسیار زیاد قیمت سکه، امکان اهدای آن وجود ندارد. اکنون در حال بازنگری این آیین‌نامه هستیم تا پاداش‌ها با پول رسمی کشور پرداخت شود و متکی به سکه نباشد.

 انتهای پیام/الف