ایلام بیدار08:03 - 1398/07/24
فرمانده مرزباني استان درگفتگوبا ایلام بیدار:

امنيت کامل و مطلوب در مرز و پايانه مرزی مهران حاكم است

فرمانده مرزباني استان ايلام گفت:امنيت کامل و مطلوب در مرز و پايانه مرزي مهران حاكم است وزائران با مشکلی روبرو نخواهند شد.

سرهنگ "کیاست سپهری"،فرمانده مرزبانی استان ایلام؛ درگفتگو با خبرنگارایلام بیدارمستقر در مرز مهران گفت:خوشبختانه با توصیه هایی که از سوی مسئولان به زائران عزیز صورت گرفت امسال شاهد مدیریت زمانی از سوی زائران بودیم ،درصورت ادامه این رویه ما شاهد پیک برگشت زوار در روزهای آخر ماه صفر نخواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه طی 24ساعت گذشته بیش از 60هزارزائر وارد کشورمان شده اند اظهار کرد:خوشبختانه امسال باهماهنگی که بین مسئولان وعوامل نظامی و انتظامی صورت گرفت امنیت کامل درمرز مهران برقرار شد وزوار اربعین حسینی در امنیت کامل به سفر خود ادامه داده اند.

سرهنگ سپهری افزود:توصه بنده به زائران عزیز، چه کسانی که مشرف نشده اند و چه کسانی که در توفیق زیارت عتبات عالیات را پیدا کرده اند این است که سفر خود را به روزهای پایانی  ماه صفر موکول نکنند چراکه اکه اگر موج بازگشت زوار به آرامی صورت بگیرد تردد زوارد با مشکلی روبرو نخواهد شد.

فرمانده مرزبانی استان ایلام با اشاره به اینکه  افتخار داریم که خادم زوار اباعبدالله الحسین هستیم ، بیان داشت: باتعامل وهمکاری دوسویه ای که بین زوارونیروی مرزبانی استان صورت گرفت خوشبختانه شاهدکمترین مشکلات در سطح مرزمهران بودیم.

انتهای پیام/الف