ایلام بیدار07:46 - 1398/07/23
فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی:

حوادث جاده‌ای اربعین ۳۲ درصد کاهش یافت

فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی گفت: با اقدامات مناسب و پیش‌ بینی‌های خوب امسال در ایام اربعین حوادث جاده‌ای نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۲ درصد کاهش یافته است.

به گزارشايلام بيدار،سردار "سیدکمال هادیانفر"، فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی گفت:با وجود سه برابر شدن جمعیت زائران و ترددها در اربعین امسال با بسترسازی مناسب با مشکلات کمتری مواجه هستیم.

وی افزود: با اقداماتی که پلیس راهور از ماه گذشته در پیش گرفته تمهیدات ترافیکی در طول چهار مرز کشور اتخاذ شده است و در این راستا سه هدف عمده را دنبال می‌کنیم.

سردار هادیانفر یادآور شد: مدیریت ترافیک، ایمنی سفر زائران در ناوگان مسافربری و ناوگان شخصی و همچنین تسهیل در تردد زائران اهداف سه گانه پلیس راهور است.

وی تاکید کرد: زائرانی که هنوز قصد سفر به عتبات را دارند حتما باید زمان را مدیریت کنند همچنین زائرانی که قصد بازگشت به کشور را دارند سفر خود را به روزهای پایانی موکول نکنند.

وی اضافه کرد: زائران حتما باید در این ایام از فرصت برگشت استفاده کنند که بتوانیم بر ترافیک مدیریت داشته باشیم و کمترین گره ترافیکی و روان‌سازی ترافیک و حوادث را داشته باشیم.

 

انتهای پیام/الف