ایلام بیدار10:11 - 1398/07/22
مدیر شبکه بهداشت ملکشاهی خبر داد؛

استقرار12دستگاه آمبولانس در مسیرهای ارتباطی ملکشاهی

مدیر شبکه بهداشت و درمان ملکشاهی گفت: 12 دستگاه آمبولانس در مسیرهای ارتباطی ملکشاهی به منظور خدمات دهی به زائران اربعین مستقر شده است.

به گزارشايلام بيدار، "صمیر جمشیدی"، مدیر شبکه بهداشت و درمان ملکشاهی در گفتگو با خبرنگارایلام بیداردر ملکشاهی گفت: با توجه به اینکه مسیر ملکشاهی به عنوان راه دوم و موازی مسیر اصلی به مهران شناخته شده و هر ساله نیز این مسیر نقش مهمی در تردد زائران داشته تمهیداتی در حوزه بهداشت و درمان و فوریت های پزشکی انجام گرفته است.

 

وی اظهار کرد: امسال برای خدمات رسانی مطلوب در حوزه بهداشت و درمان از سه راهی ایلام - ملکشاهی تا مهران 12 دستگاه آمبولانس به همراه تکنسین و تجهیزات پزشکی مستقر شده است.

 

جمشیدی افزود: یک پایگاه مرکزی به همراه چهار اکیپ سیار بهداشت و درمان، اورژانس امام رضا(ع) و درمانگاه شبانه روزی نیز به صورت ویژه تا پایان برگشت زائران در این شهرستان فعالیت خواهند کرد.

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان ملکشاهی گفت: در مدت تردد زائران اربعین تمامی پرسنل بهداشت و درمان این مرکز با حضور در موکب ها و مراکز تهیه و عرضه مواد غذایی بر بهداشتی بودن مواد غذایی نظارت خواهند کرد.

 

مسیر ارتباطی ملکشاهی به مهران بعنوان مسیر دوم تردد زائرین اربعین هر ساله نقش ویژه ای در تسهیل بار ترافیکی مسیر اصلی داشته است.

 

انتهای پیام/ش