ایلام بیدار07:07 - 1398/06/23
در طرح هجرت؛

هشت مدرسه ملکشاهی مرمت و بهسازی شد + تصاویر

فرمانده سپاه ناحیه ملکشاهی گفت: طرح هجرت به منظور محروميت زدايی با مشاركت سپاه و آموزش و پرورش در شهرستان ملکشاهی با مرمت و زیبا سازی هشت مدرسه اجرا شد.

سرهنگ پاسدار "علی میرزایی"، فرمانده سپاه ناحیه ملکشاهی در گفتگو باایلام بیدارگفت: طرح هجرت به منظور محروميت زدايی با مشاركت سپاه و آموزش و پرورش در شهرستان ملکشاهی با مرمت و زیبا سازی 8 مدرسه اجرا شد.

 

وی اظهار کرد: هدف از برگزاری طرح هجرت ؛ توسعه فرهنگ محرومیت زدایی در بین جوانان ، روحیه سازندگی، خودسازی، تقویت روحیه تعاون و همکاری و افزایش انگیزه، تقویت حس مسئولیت پذیری و مشارکت پذیری می باشد.

 

میرزایی افزود: طرح با مشارکت 40 دانش آموز ملکشاهی به میزان 600 نفر روز با همكاري سپاه و اداره آموزش وپرورش شهرستان در 8 مدرسه و مکان آموزشی اجرا گردید.

 

فرمانده سپاه ناحیه ملکشاهی گفت: این طرح در قالب کار بهسازی، رنگ آمیزی و زیباسازی مدارس با مشارکت دانش آموزان بسیجی اجرا شد.

 

وی تصریح کرد: فضاهای آموزشی پس از مرمت و بهسازی جهت استفاده دانش آموزان آماده گردید.

 

میرزایی یادآور شد: در طرح‌های بسیج سازندگی علاوه بر اجرای کارهای سازندگی وعمرانی و کمک به محرومیت‌زدایی، غنی سازی اوقات فراغت بسیجیان دانش‌آموز نیز صورت می‌پذیرد که نقش به سزایی در بالابردن روحیه تعاون و مدیریت و کار دسته جمعی در آن‌ها دارد.

 

فرمانده سپاه ناحیه ملکشاهی در پایان گفت: طرح هجرت بسیج دانش آموزی بر مبنای رهنمود تعالی بخش مقام معظم رهبری و به منظور غنی سازی اوقات فراغت، تعمیر و مرمت مدارس و مهارت افزایی دانش آموزان شکل گرفته و تاکنون نتایجی پرباری به همراه داشته است.

انتهای پیام/ش