ایلام بیدار12:38 - 1398/06/14

افزایش دو برابری تردد از مرز مهران/30هزار نفر مأمور برقراری نظم و امنیت زائران اربعین

معاون هماهنگ کننده ناجا با بیان اینکه از ابتدای محرم تاکنون شاهد افزایش دو برابری تردد زائران نسبت به مدت مشابه سال قبل در پایانه مرزی مهران هستیم از به کارگیری بیش از 30هزار نیروی پلیس برای برقراری نظم و امنیت زائران اربعین حسینی(ع) خبر داد.

به گزارشايلام بيدار، سردار محمد علی نوری نژاد گفت: مرز مهران میعادگاه عاشقان اباعبدالله الحسین(ع)است و با نزدیک شدن به ایام اربعین و همچنین برداشته شدن محدودیت های تردد و لغو روادید، شاهد دو برابر شدن تردد زائران هستیم.

وی افزود: امسال 30 هزار نیروی پلیس برای برقراری نظم و امنیت زائران اربعین حسینی (ع) به کارگیری خواهند شد.

معاون هماهنگ کننده ناجا خاطر نشان کرد: در ۲ روز گذشته، روزان شاهد خروج بیش از 21 هزار زائر عتبات عالیات از پایانه مرزی مهران بودیم که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایشی بیش از دو برابر داشته است.

سردار نوری نژاد با بیان اینکه مرز بین المللی مهران یکی از معبرهای اصلی و پر تردد کشور برای خروج زائران است، افزود: برنامه ریزی‌های خوبی برای تسهیل تردد زائران در پایانه مرزی مهران انجام شده است.

معاون هماهنگ کننده ناجا از رانندگان و زائران اربعین حسینی(ع) خواست بدون نگرانی و با آرامش در مسیرهای منتهی به پایانه های مرزی تردد کنند و با رعایت مقررات راهنمائی و رانندگی، پلیس را در انجام این وظیفه خطیر همراهی کنند.

انتهای پیام/ش