ایلام بیدار07:28 - 1398/06/02
فرماندار ملکشاهی خبر داد؛

افتتاح و کلنگ زنی 17 پروژه همزمان با هفته دولت در ملکشاهی

فرماندار ملکشاهی از افتتاح و کلنگ زنی 17پروژه با اعتبار 22میلیارد و 539 میلیون تومان در شهرستان ملکشاهی به مناسبت هفته دولت خبر داد.

"محمد تاسمه"، فرماندار ملکشاهی ؛در گفتگو با خبرنگارايلام بيداردر ملکشاهی گفت: همزمان با هفته دولت۱۷پروژه عمرانی، اقتصادی، خدماتی، بهداشتی، آموزشی، ورزشی و فرهنگی در این شهرستان افتتاح یا کلنگ‌زنی خواهد شد.

وی اظهار کرد: اعتبار این پروژه‌ها ۲۲ میلیارد و ۵۳۹ میلیون تومان می باشد و با اجرای این طرح‌ها به‌طور مستقیم و غیرمستقیم زمینه اشتغال بیش از ۱۰۰ نفر فراهم می‌شود.

تاسمه افزود: هم اكنون پروژه هاي مهم زيرساختي در بخش هاي مختلف راه، آّب، بهداشت وسلامت در دست اجرا است كه نويدبخش توسعه فراگير اين شهرستان است.
 

فرماندار ملكشاهي ادامه داد: پروژه ايجاد آب شيرين كن شهرستان نيز با اعتبار 70 ميليارد و با ظرفیت 2500 متر مکعب در هفته دولت امسال به بهره برداري خواهد رسيد.
 

وی تصریح کرد: کلنگ‌زنی پمپاژ گنبد پیرمحمد، بهره‌برداری آسفالت ۲۰ کیلومتر از راه ملکشاهی به بخش مرکزی گچی، گازرسانی به روستاهای بخش مرکزی، افتتاح مدرسه ۹ کلاسه محله گلان، کلنگ‌زنی سالن ورزشی روستای مهر از مهمترین پروژه‌های هفته دولت در این شهرستان است.

 

تاسمه در پایان گفت:  این طرح ها جمعیتی بالغ بر 30 هزار نفر را تحت پوشش قرار خواهد داد.

 

انتهای پیام/ش