ایلام بیدار08:21 - 1398/05/31
در همایش فرمانداران و ائمه جمعه ایلام مطرح شد؛

افتتاح و کلنگ زنی ۱۲ هزار میلیارد تومان طرح در سفر رئیس‌جمهور/ ۲۵۰ طرح هفته دولت بهره برداری می شود

همایش فرمانداران و ائمه جمعه سراسر استان در آستانه هفته دولت با حضور استاندار ایلام و نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام برگزار شد.

به گزارشايلام بيدار، همایش فرمانداران و ائمه جمعه سراسر استان در آستانه هفته دولت با حضور استاندار ایلام و نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام برگزار شد.

استاندار ایلام، در این همایش بابیان اینکه فلسفه وجودی همه ما مسئولان خدمتگزاری به مردم است، تصریح کرد: همه ما نوکر مردم هستیم و نوکری مردم افتخاری بزرگ برای مسئولان است.

وی، با تأکید بر اینکه مسئولان دستگاه‌های اجرایی در ارتباط با مردم باید متواضع باشند و بی‌واسطه در دسترس عموم قرار داشته باشند، گفت: صفت تمامی مسئولان کشور خدمت به مردم است و تمامی فرمانداران باید خدمتگزاری به مردم را به پست و مقام ترجیح دهند، استان نیازی به فرماندار سخنران و ایده آل‌گرا ندارد و فرماندار عمل‌گرا و مردمی می‌خواهد.

قاسم سلیمانی دشتکی، بابیان اینکه فرمانداران پاسخگو باشند و جایی که انتقاد یا تخریبی صورت می‌گیرد بابیان دستاوردها از دولت دفاع کنند، یادآور شد: هفته دولت، انتخابات، سفر رئیس محترم جمهوری به استان، سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و مراسم و همایش بزرگ پیاده‌روی اربعین حسینی از مهم‌ترین موضوعات پیش روی استان است که همه باید پای‌کار باشند.

استاندار ایلام، با اشاره به‌ضرورت اطلاع‌رسانی و بیان خدمات دولت و نظام اسلامی در هفته دولت، افزود: فرمانداران باید در هفته دولت خدمات نظام و دولت را به‌درستی بیان و تشریح کنند و باید گفت که در ارائه خدمات به مردم تمامی ارکان نظام سهیم هستند و هیچ‌کس نباید خدمات را تنها به یک شخص منتسب کند.

وی، با تأکید بر اینکه در هفته دولت باید آن چیزی افتتاح شود که قبلاً به بهره‌برداری نرسیده و کاملاً جدید و کامل شده باشد، ابراز کرد: پروژه‌ای باید کلنگ زنی شود که قابلیت اجرایی داشته باشد.

 

سلیمانی دشتکی، در ادامه به سفر رئیس‌جمهور به استان ظرف یکی دو ماه آینده اشاره کرد و گفت: سفر رئیس‌جمهوری به این استان مهرماه یا آبان ماه سال جاری انجام می‌شود و آمادگی کامل در این زمینه وجود دارد و در این سفر بیش از ۱۲ هزار میلیارد تومان طرح و پروژه یا افتتاح و یا کلنگ زنی می‌شود.

استاندار ایلام، با اشاره به اینکه در سفر رئیس‌جمهوری به استان حدود 10 تا 15 طرح بزرگ به بهره‌برداری می‌رسد، خاطرنشان کرد: پروژه‌هایی که در سفر قبلی قول داده شد و آن‌هایی که عملیاتی شده باید بیان شود و آن پروژه‌هایی که عملیاتی نشده نیز بیان شود تا یک جمع‌بندی خوب از سفر قبلی رئیس‌جمهور صورت گیرد.

احمد کرمی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام نیز در این همایش بابیان اینکه 250 پروژه در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد، گفت:این تعداد پروژه با 6 هزار میلیارد ریال اعتبار و اشتغال‌زایی 2 هزار و 400 نفر در استان ایلام به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با تأکید بر اطلاع‌رسانی در خصوص طرح‌ها و خدمات دولت و نظام در هفته دولت، خاطرنشان کرد: پروژه‌های هفته دولت در این استان با حضور مسئولان کشوری به بهره‌برداری می‌رسد.

 

انتهای پیام/س