ایلام بیدار11:15 - 1398/05/30
مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام:

نمایشگاه دستاوردهای نظام همزمان با هفته دولت در ایلام برپا می‌شود

مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام از برپایی نمایشگاه دستاوردهای ادارات، سازمان‌ها و دستگاه‌های مختلف در استان به مناسبت هفته دولت خبر داد.

به گزارشايلام بيدار، "آیت قیصربیگی"، مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام در نشست هیئت‌رئیسه شورای روابط عمومی‌های این استان، اظهار کرد: تلاش رسانه‌ها در انعکاس خدمات دولت در استان، قابل‌تقدیر است.

وی، بابیان اینکه دولت کارهای بزرگی را انجام داده است، تصریح کرد: روابط عمومی‌ها پل ارتباطی ایمن و قابل‌اعتماد برای مدیران و مردم هستند و باید نظرات مردم را برای مدیران تبیین کنند.

قیصربیگی، با اشاره به اینکه سند جامع اطلاع‌رسانی استان تدوین خواهد شد، تصریح کرد: روابط عمومی‌های استان تلاش کنند که در ایام هفته دولت، با تعامل با اصحاب رسانه و خبرنگاران استان، دستاوردهای دستگاه‌های مربوط خود را اطلاع‌رسانی کنند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام، با اشاره به برگزاری نمایشگاه دستاوردهای ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان در هفته دولت، خاطرنشان کرد: این نمایشگاه هم‌زمان با آغاز هفته دولت در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) و برگزاری نماز عبادی و سیاسی نماز جمعه برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/س