ایلام بیدار16:47 - 1398/05/26
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام:

آزادگان رازهای صبر و بردباری خود را برای نسل جوان بازگو کنند

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت:آزاد مردان غیور ایران اسلامی همانگونه که در میدان نبرد دلاورانه جنگیدند و در زمان اسارت نیز صبرپیشه کردند امروز نیز باحضور در عرصه ‏های مختلف از ارزش‏ها و آرمان های انقلاب اسلامی دفاع می‏ کنند و به عنوان سربازان ولایت در خدمت پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی هستند.

به گزارشايلام بيدار، سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام صبح امروز در همایش " الماس های درخشان " که به مناسبت فرا رسیدن 26 مرداد سالروز بازگشت آزادگان به میهن  که در محل مجتمع لاله شهر ایلام برگزار شد،گفت:26 مردادماه در تقويم تاريخ انقلاب اسلامی صدای بازگشت گام‌های استواری را در خاطر ملت ايران طنين‌انداز می كند كه در مسير حركت به سوی جبهه‌های آزادگی، دعای پير مرادشان بدرقه راه و يادش آرمان و آرزوی شان بود.

وی ادامه داد:آزاد مردان غیور ایران اسلامی همانگونه که در میدان نبرد دلاورانه جنگیدند و در زمان اسارت نیز صبرپیشه کردند امروز نیز باحضور در عرصه ‏های مختلف از ارزش‏ها و آرمان های انقلاب اسلامی دفاع می‏ کنند و به عنوان سربازان ولایت در خدمت پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی هستند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام افزود:سرافرازان آزاده با رشادت و دلیری خود در دوران دفاع مقدس و با صبوری و استقامت بی‌بدیل در سال‌های اسارت، زیباترین تابلو ایثار و فداکاری را خلق کردند.

سردار شاکرمی عنوان کرد:در شرایطی که آزادگان با صبر و مقاومت و دلیری در مقابل دشمن صبر پیشه کرده و مقاومت را برای ذلیلی دشمن به منصحه ظهور رساندند، امروز با الکو از صبر و مقاومت برای مبارزه در شرایط فعلی کشورو بخصوص رفع مشکلات اقتصادی تلاش نماییم.

وی ضمن تجلیل از صبر و بردباری همسران آزادگان و ایثارگران تصریح کرد:همسران آزادگان مانند کوه مقاومت کردند و درس ایثار و مقاومت را به همگان ارائه داده و با تمام توان توانستند که خلاء وجود همسرانشان را در آن دوران پر کنند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام ادامه داد: همسران آزادگان باید از رمز و رموز این صبرها سخن بگویند، تا جامعه بدانند در آن دوران به این خانواده ها چه گذشته است.

سردار شاکرمی در ادامه گفت:امروز اگر برکتی در جامعه وجود دارد، آنرا مدیون صبر و استقامت مادران و همسران شهدا،جانبازان،آزادگان و ایثارگران می دانیم.