ایلام بیدار14:30 - 1398/05/26
امام جمعه ایلام:

جامعه نیازمند الگوی صبر و پایداری آزادگان است

امام جمعه ایلام گفت:زحمات آزادگان و ایثارگران و خانواده های شهدا به قدری است که با هیچ عملی قابل تقدیر نیست چرا که آنان با صبر ایمان و استقامت آزادگان اقتدار امروز را برای کشور فراهم کرده اند.

به گزارشايلام بيدار،به گزارش ایلام بیدار، حجت الاسلام والمسلمین " اله نور کریمی تبار" نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام صبح امروز در همایش " الماس های درخشان " که به مناسبت فرا رسیدن 26 مرداد سالروز بازگشت آزادگان به میهن  که در محل مجتمع لاله شهر ایلام برگزار شد،گفت: آزادگان نماد ايثار هستند که می ‌توانند الگوی مناسبی ‏برای ساير افراد جامعه باشند و همه بايد در پيشبرد اهداف آرمان‌های ‏انقلاب از نظرات و پيشنهادات آنان برای توسعه و پيشرفت کشورمان در تمام عرصه‌ها استفاده کنيم.

وی ادامه داد: آزادگان در سخت ترین شرایط ایستادگی کردند و کتاب معرفت، علم، آگاهی و استقامت هستند که  ملت قدردان این قشر از جامعه است.

امام جمعه ایلام افزود: زحمات آزادگان و ایثارگران و خانواده های شهدا به قدری است که با هیچ عملی قابل تقدیر نیست چرا که آنان با صبر ایمان و استقامت آزادگان اقتدار امروز را برای کشور فراهم کرده اند.

وی با بیان اینکه ثمره این همه ایثار آزادگان ، جانبازان و شهدا زمانی نمود پیدا میکند که ناوهای آمریکایی تا نزدیکی کشورمی آیند اما جرات نمی کنند نگاه چپ به کشور بیاندازند افزود : اینها همه در سایه ایمانی است این ملت در دوران دفاع مقدس از خود نشان دادند.

امام جمعه ایلام گفت:امروز جامعه‌ اسلامی ما برای سربلندی، عزت و حفظ آزادی نیاز به فداکاری و استقامت دارد بنابراین ما باید با تلاش همه جانبه در تمام ابعاد، از نهال آزادی و آزادگی پاسداری کنیم و بهترین الگو برای مقابله با مشکلات کنونی کشور، صبر و پایداری آزادگان در برابر سختی ها می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار با اشاره به نقش همسران آزادگان در دفاع از حریم خانواده تصریح کرد: صلابت، اقتدار و صیانت از فضای خانواده توسط شما بانوان بود كه همسرانتان توانستند با آن شرایط سخت كنار بیایند و حماسه بیافریند و پس از سالها اسارت، با افتخار به كشور بازگشتند.

نماینده ولی فقیه در استان افزود:همسران آزادگان بدانند که در تمام پاداش دوران جهاد و تحمل اسارت همسران خود شریک هستند.

همچنین در ادامه این همایش با اهدا لوح یادبود از جانفشانی ازادگان ایلامی تقدیر به عمل آمد.

 

انتهای پیام/ش