ایلام بیدار08:59 - 1398/05/24
امام جمعه موقت ایوان :

جهادگران بسیجی گنجینه های علم و عمل هستند

امام جمعه موقت ایوان گفت :جوانان بسیج سازندگی در هر فرصت مقدور که برایشان فراهم می‌شود به صورت گروهی و جهادی به یاری مناطق آسیب دیده و و محروم می شتابند.

به گزارشايلام بيدار،حجت الاسلام" علی احمدیان"، امام جمعه موقت ایوان؛در گفتگو با خبرنگارایلام بیداردر ایوان با اشاره به اجتماع بزرگ جهادگران در تهران و قرائت پیام مهم مقام معظم رهبری در خصوص جهادگران در این اجتماع گفت: جوانان عزیز بسیجی که در حقیقت جهادگران پرتلاش، امید بخش، نوید بخش و سازنده هستند فرشتگان نجات در جهت حمایت از آسیب دیدگان و محرومانی هستند که در سطح کشور فریادرسی ندارند.

احمدیان اظهار کرد: جوانان بسیج سازندگی در هر فرصت مقدور که برایشان فراهم می‌شود به صورت گروهی و جهادی با انگیزه الهی حرکت می کنند و به یاری مناطق آسیب دیده و و محروم می شتابند تا به هر شکل ممکن ندای انقلاب اسلامی که ندای حمایت از محرومان و مستضعفین است به صورت عملی به گوش جهانیان برسانند.

امام جمعه موقت ایوان افزود: انقلاب ما انقلاب مستضعفین، انقلاب ارزش ها، رنج دیدگان و پابرهنگان و انقلاب ستم کشیدگان است و لذا مبنای عملی نظام حمایت از اقشار ضعیف و امدادگری برای مددجویانی است که باید مورد حمایت قرار بگیرد و دراین راستان نقش بسیج سازندگی نقشی است که چون ستاره‌ای پر فروغ از آسمان حمایت از مدد جویان می درخشد.

وی بیان داشت : ما موظفیم قدران جهاد این عزیزان و جهادگران بسیج سازندگی باشیم که در هر فرصت مقدور زمینه امید و نوید را برای محرومان رنج کشیده در سطح کشور و  عمران و آبادانی دادن به رنج دیدگان در دستور کار خودشان دارند.

 

انتهای پیام/الف