ایلام بیدار08:03 - 1398/05/24

قدرت دفاعی بومی ایران موجب حیرت دشمن شده است

رئیس سازمان بسیج گفت: همان طور که مقام معظم رهبری مسیر انقلاب را در بیانیه گام دوم برای ملت ایران به ویژه جوانان ترسیم کرده‌اند، اقدامات‌مان در بسیج مستضعفین را بر همین اساس اجرایی خواهیم کرد.

به گزارشايلام بيدار،به نقل ازبلاغ، سردار سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز در مجمع عالی بسیج مازندران اظهار داشت: ملت ایران با اقتدار و ثابت قدم وارد پنجمین دهه انقلابی اسلامی شده است. بیانیه گام دوم انقلاب سند راهبردی برای مراحل پیش رو است تا این موفقیت ها تثبیت شود. الزامات موفقیت ایران در تمام مولفه‌های قدرت در دسترس است.

وی با بیان اینکه تمام ظرفیت‌های لازم در درون ملت ایران وجود دارد، گفت: در بعد سیاسی ملت ایران دارای یک مردم سالاری دینی است. قدرت سیاسی ایران در مسائل بین‌المللی ستودنی است. قدرت فرهنگی ایران  نیز، گستره جهانی، مثال زدنی و تاثیر برانگیز و الگو است و روحیه مقاومت و فرهنگی و دفاعی ملت ایران در جهان نمونه است.

سردار سلیمانی ادامه داد: همان طور که مقام معظم رهبری مسیر انقلاب را در بیانیه گام دوم برای ملت ایران به ویژه جوانان ترسیم کرده‌اند، اقدامات‌مان در بسیج مستضعفین را بر همین اساس اجرایی خواهیم کرد.

وی گفت: بسیج با توجه به اینکه مسئولیت سازماندهی مردم به خصوص جوانان و نوجوانان را برعهده دارد، برای تحقق اهداف انقلاب و ضرورت‌های متعدد پیش رو برنامه دارد و برای متناسب کردن برنامه‌های بسیج با بیانیه گام دوم انقلاب در حال تدوین برنامه‌هایمان هستیم.

رئیس سازمان بسیج با تأکید بر اینکه متکب دفاعی انقلاب صعود کرده است، افزود: امیدواریم با تحرک قابل قبولی در تمام سطوح بسیج شاهد بروز و ظهور دستورات مقام معظم رهبری و بیانیه گام دوم انقلاب باشیم.

وی با بیان اینکه قدرت بومی دفاعی ایران اعجاز دشمن را برانگیخت، گفت: در تمام حوزه ها پیشرفت های قابل قبولی داریم. دومین قدرت سدسازی دنیا هستیم و دنیا از رشد علمی و فناوری ایران در تعجب است. رشد علمی‌مان، قدرت اقتصادی را بالا برده است و امروز همه زیرساخت‌های لازم برای برداشتن بعد اقتصادی را داریم. الگوی توسعه اقتصادی ما باید کاملاً بومی شود.

سردار سلیمانی اظهار داشت: مجامع بسیج در استانها برای موفقیت کامل در حوزه اقتصادی با اولویت بومی ورود کنند. توانایی ملت ایران در تمام عرصه ها قوی است و باید در مسئله اقتصاد با هدایت های رهبری و همت مردم و مسئولان ورود کنیم.

وی با بیان اینکه کارکرد مجامع بسیج در حل مشکلات مردم و زیرساخت‌های فرهنگی موثر است، گفت: در سال گذشته 40 هزار پروژه محرومیت زدایی در سراسر کشور برنامه ریزی شده است و در ابتدای این ماه 4500 پروژه در کردستان در یک محله به بهره برداری رسید.

رئیس سازمان بسیج بیان داشت: در مازندران هر ماه پروژه‌های محرومیت‌زدایی به بهره برداری می‌رسد و امروز هم بخشی از پروژه ها افتتاح می شود. در سارمان بسیج این آمادگی را داریم تا طرح‌ها عملیانی شود و خدمت گزار مردم هستیم.

وی افزود: جهان اسلام مورد حمله تاخت و تاز غربی‌ها قرار گرفته است. قدم ملت ایران با روحیه مقاومت و ایثارگری برای جهان بشریت ارزشمند و الگو است.

سردار سلیمانی با تأکید بر اینکه آمریکا دیگر جبهه گسترده در اختیار ندارد و در حال فروپاشی است، خاطرنشان کرد: موفقیت‌ها ریشه در دفاع مقدس دارد و ورود مردم در صحنه‌ها معجزه برانگیز است.

انتهای پیام/الف