ایلام بیدار22:45 - 1398/05/22
یادداشت؛

پاسخی به مشاور ارشد استاندار ایلام

اما خطاب به آن دسته فعالان سیاسی و مدنی حامیان سینه چاک دیروز مروارید و مدافعان امروز سلیمانی دشتکی که برای فرهادی دست تکان دادند و تگ و لایک گذاشتند فقط می گوییم متاسفیم از تنزل شان و شخصیت شما که با وزش هر نسیم مطبوعی موضع خود را تغییر می دهید

عباس خزلی:: باورم بود که مفتی محل، درویش است هرچه میگوید از ایمان بخدای، خویش است. براساس سخن بزرگان آدمی به خاصیت آدمی بودنش، هم توان بی نظیر زخم زدن دارد و هم امکان کم نظیر مرهم زخم شدن. توان بی نظیر زخم زدن: چرا که حتی زخم زبانِ او، از زخم شمشیر کشنده‌تر م یشود و توان کم نظیر مرهم زخم شدن چرا که در رستاخیزترین و دوزخی‌ترین لحظات مرگ نَفَسی، حتی لمس دست آدمی، توان ِ جان بخشیدن به کالبد در حال احتضار جانی در دم مرگ را می‌یابد. 

اخیرا درگروه های مجازی استان پست اینستاگرامی از مشاور استاندار دست به دست می شود که جناب فرهادی بابادی در پاسخ به اعتراض های اخیر مردم و رسانه ها نسبت پیگیری مطالبات حقوق خود، به آیه ای از قرآن استناد کرده و مردم، فعالان سیاسی و رسانه ها را جاهل و نادان دانسته که قدر و منزلتی در آنان برای پاسخگویی نمی بیند.

جناب فرهادی! پایداری و ایثار این مردم است که در برابر دشمنان جمهوری اسلامی عزتمندی و اقتدار نظام را تثبیت کردند که امروز افرادی همچون دشتکی بر کرسی ارشد مدیریت استان بنشیند و امثال شما گستاخانه بر سر سفره پاک این استان نمک را بخورید و نمکدان را بشکنید!

شما اگر به احکام قرآن عمل می کردید، نه وضعیت استان چنین بغرنج بود و نه شما در سیل انتقادات بحق و مستند مردم دست و پا می زدید که با عصبانیت متوسل به اهانت از طریق تفسیر به رای آیه شریفه قرآن شوید.

جناب فرهادی چه منکر شوید یا تکذیب کنید سه سال استان را نسبت به سایر استانها عقب نگه داشتید و اگر نسبت به عملکرد سه ساله خود حرفی برای گفتن داشتید در پاسخ به انتقادات بدون ابهام ظاهر می شدید.

مردم استان نادان و جاهل یا به هر نسبتی می خوانید، تیم استانداری مسبب تمام چالش و مشکلات و فقر و بیکاری و گسترش بیسابقه خودکشی در استان می دانند.

اما خطاب به آن دسته فعالان سیاسی و مدنی حامیان سینه چاک دیروز مروارید و مدافعان امروز سلیمانی دشتکی که برای فرهادی دست تکان دادند و تگ و لایک گذاشتند فقط می گوییم متاسفیم از تنزل شان و شخصیت شما که با وزش هر نسیم مطبوعی موضع خود را تغییر می دهید جانها در اصل خود عیسی دم اند یک زمان زخمند و گاهی مرهمند! 

 

انتهای پیام/س