ایلام بیدار08:42 - 1398/05/19
وقتی گروه های جهادی گرما و سرما نمی شناسند؛

رونق بخش کشاورزی با فعالیت گروه های جهادی در چرداول + تصاویر

گروههای جهادی در شهرستان چرداول با هدف توسعه بخش کشاورزی در اقدامی خداپسندانه اقدام به لایه روبی انهار کردند.

گروه جهاد ومقاومت ایلام بیدار-چرداول::گروههای جهادی درفصل تابستان با وجود گرمای هوا این بار به کمک مردم شتافته تا در کنار مردم در کار کشاورزی به آن ها کمک کنند.

گروههای جهادی درگرما وسرما به جنگ با محرومیت رفته واین روزها جلوه های زیبای خدمت به محرومین به چشم دیده می شود.

عرصه کار این گروهها فقط خدمت رسانی به مردم است وهرکجا که لازم باشد وارد میدان خواهد شدومشکلی از مشکلات مناطق محروم جامعه را با دستان پرتوان خود حل می کنند.

دراقدامی خداپسندانه این بار گروههای جهادی شهرستان چرداول به کمک کشاورزان رفته تا بلکه با کمک به این صنعت واصلاح الگوی مصرف به رونق کشاورزی کمک کند.

روستای کلنگ بر از توابع بخش زاگرس در شهرستان چرداول یکی از روستاهایی است که از طریق دامپروری وکشاورزی امرار معاش می کنند بنابراین بخش کشاورزی از ضرورت مهمی دراین روستا برخوردار است.

گروه جهادی شهید مدرس در اقدامی خداپسندانه کانال های کشاورزی روستا را لایه روبی کردند تا به بخش کشاورزی رونق دهند.

با توجه به کاشت محصولات کشاورزی لایه روبی انهار از ضرورت مهمی برخوردار است وعلاوه برجلوگیری از هدررفتن آب در آب رسانی به مزارع کشاورزی نیز مهم خواهد بود.

شیرولی چرداولی یکی از اعضای این گروه جهادی در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار در چرداول گفت:گروه های جهادی با تمام قوا پای کار مبارزه با محرومیت هستند.

وی افزود:آب رسانی مزارع کشاورزی امری مهم در رونق بخشیدن به صنعت کشاورزی تلقی می شود واز این رو می توان گفت برای در تامین معاش مردم هم نقش دارد.

چرداولی بیان داشت:گروه جهادی شهید مدرس دراین روستا با هدف کمک به معاش مردم وصنعت کشاورزی کار لایه روبی آنهار را انجام  داده است.

این عضو گروههای جهادی خاطرنشان کرد:کار گروههای جهادی شب و روز نمی شناسد وهرجا که لازم باشد برای خدمت به مردم حاضر هستند.

انتهای پیام/ر