ایلام بیدار08:24 - 1398/05/06
اطلاعیه شرکت گاز استان:

گاز مشترکان مناطق شمالی ایلام ۹ مردادماه قطع می‌شود‌

شرکت گاز استان ایلام در اطلاعیه ای اعلام کرد: به منظور انجام عملیات توسعه شبکه، گاز تمام مشترکان شهرهای شهرستان شمالی ایلام قطع می‌شود.

به گزارشايلام بيدار، شرکت گاز استان ایلام در اطلاعیه ای اعلام کرد به منظور انجام عملیات توسعه شبکه، گاز تمام مشترکان  شهرهای شهرستان شمالی  ایلام (ایلام، چرداول،سیروان، ایوان و ملکشاهی) قطع خواهد شد.

در این اطلاعیه آمده است: مشترکان واقع در این مناطق باید تمهیدات لازم در این خصوص را لحاظ و به منظور جلوگیری از بروز خطرات و حوادث احتمالی شیر اصلی گاز را قطع کنند.

زمان قطعی گاز مشترکان شهرهای شمالی استان ایلام روز چهارشنبه هفته پیش رو برابر با 9 مرداد 98 خواهد بود که به مدت 24 ساعت خواهد بود و در خاتمه عملیات تعمیر و نگهداری اطلاع رسانی مجدد می‌شود.

شرکت گاز استان ایلام از شهروندان خواست برای رعایت نکات ایمنی از دستکاری کنتور و رگولاتور خودداری کرده و همکاری لازم را با ماموران امداد گاز این شرکت بعمل آورند وشماره تلفن 194 به صورت شبانه روزی پاسخگوی شهروندان است.

در حال حاضر 387 روستا و 23 شهر استان ایلام از نعمت گاز برخوردار هستند که تا پایان امسال ضریب نفوذ گازرسانی در شهرهای استان به 100 درصد خواهد رسید.

 

انتهای پیام/س