ایلام بیدار08:25 - 1398/04/31
در آئینی؛

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان ایلام معرفی شد

مراسم تودیع و معارفه مدیران تعزیرات حکومتی استان ایلام با حضور جمعی از مسئولان استانی در ایلام برگزار شد.

به گزارشايلام بيدار، مراسم تودیع و معارفه مدیران تعزیرات حکومتی استان ایلام با حضور جمعی از مسئولان استانی در ایلام برگزار شد.

در این مراسم "علیرضا لطفی علی آبادی" بعنوان مدیر کل تعزیرات حکومتی ایلام منصوب شد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام در این مراسم گفت: محمد نوذری روز یکشنبه در آیین تکریم و معارفه مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ایلام اظهار داشت: این استان با داشتن ۴۳۰ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق پاشنه آشیل قاچاق کالا و ارز است که سبب وسوسه اخلالگران اقتصادی می شود و تعزیرات باید در این راه نهایت تلاش خود را ۲ چندان کند.

نوذری با بیان اینکه مدیر جدید باید مشکلات مربوط به حوزه خود را بطور جدی بررسی و به حداقل برساند، گفت: امروز یکی از چالش های اساسی ما گرانی در جامعه است که با توجه به شرایط اقتصادی خاص باید با همدلی و انسجام تلاش کنیم از این مرحله سخت عبور کرده و کسی را مقصر جلوه ندهیم.

معاون استاندار ایلام افزود: با توجه به شرایط خاص کشور در یک جنگ تمام عیار اقتصادی هستیم که یکی از استراتژی های نظام استکبار جهانی جنگ رو در رو نیست بلکه هدف قرار دادن توان کشور از لحاظ اقتصادی و زیرساخت هاست.

وی یادآور شد: امروز ایلام در یک مسیر جهش زا برای توسعه قرار گرفته و اگر بتوانیم حرکت اثرگذاری داشته باشیم، همانطور که در سال های قبل توانستیم از کشور دفاع کنیم، اکنون می توانیم با همدلی و همکاری مردم استان و مجموعه مدیران برای خروج از رکود تلاش کنیم.

نوذری با بیان اینکه فشار اقتصادی بخصوص در زمینه معیشت بر مردم زیاد است، گفت: سیستم بانکی و مالی خاکریز نظام اقتصادی هر کشور است که آمریکا با خروج خود از برجام فشارها و تحریم های اقتصادی سختی را بر کشور حاکم کرده و سعی در خسته کردن مردم و تضعیف بازار دارد.

همچنین در پایان این مراسم از زحمات نعمت الله بیرانوندی نیز تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام/س