ایلام بیدار08:30 - 1398/04/31
نماینده ایلام در مجلس:

حذف بودجه صداوسیما غیرمنطقی است/ تعامل بهتر از تحریم یک ارگان حکومتی

نماینده ایلام در مجلس گفت: قطع شدن بودجه صداوسیما بخاطر یک سریال به هیچ وجه منطقی نیست.

"سلام امینی"، نماینده مردم ایلام در مجلس در گفتگو باایلام بیدار در خصوص تحریم صداوسیما توسط دولت بخاطر سریال گاندو گفت: از وظایف صداوسیما تولید سریال و برنامه برای تفریح، سرگرمی، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه می باشد.

وی اظهار کرد: هرچه برنامه های صداوسیما منطبق بر واقعیت باشند با استقبال بیشتری مواجه بوده و از اقبال عمومی بیشتری برخوردار است.

امینی افزود: صداوسیما یک ارگان و نهاد حکومتی است و ممکن است نقدهایی به این نهاد همچون سایر ادارات و سازمانها وارد باشد.

نماینده ایلام در مجلس با بیان اینکه اگر قرار باشد بودجه صداوسیما بخاطر یک سریال قطع شود یک امر منطقی نیست، گفت: تفاهم، تعامل و واقعیت بینی بهتر از تحریم یک ارگان حکومتی است.

امینی اذعان کرد: از دولت انتظار داریم که سعه صدر بیشتری به خرج دهد و موشکافی بیشتر کند، اگر انتقاد و گله مندی از صداوسیما دارد با تعامل بیشتر با مسئولان ذیربط به سرانجام برسند و کمتر به سمت تخاصم بروند.

نماینده ایلام در مجلس یادآور شد: در شرایط عمومی کشور با توجه به تحریم ها و فشارهایی که به مملکت وارد می شود، اختلاف بین دولت و صداوسیما کار درستی نیست.

وی ادامه داد: بهتر است که مسئولان صداوسیما و هیئت دولت در یک محیط دوستانه و صمیمی این موضوع را حل کنند.

امینی با تأکید بر اینکه نباید بخاطر مسائل شخصی، مملکت را زیر سئوال ببریم گفت: مشکلات صداوسیما و دولت با مذاکره قابل حل است و انشاالله با تفاهم حل خواهد شد.

وی ضمن تشکر از اقدام انقلابی سپاه پاسداران در توقیف کشتی انگلیسی گفت: وقتی که بصورت ناعادلانه به ما فشار می آورند و نمی گذارند کشتی های ما در آبهای آزاد مطابق قوانین بین الملل حرکت کنند، در تنگه هرمز کشتی هایی که مشکوک هستند از نظر ما باید توقیف و بازرسی شوند.

 

انتهای پیام/س