ایلام بیدار08:18 - 1398/04/26
استاندار ایلام:

اجرای عدالت سرلوحه کار فرمانداران در انتخابات باشد

استاندار ایلام، با تأکید بر رعایت اصل بی‌طرفی در جریان برگزاری انتخابات، گفت: برگزاری یک انتخابات سالم مهم‌ترین اولویت کاری استان در سال جاری است.

به گزارشايلام بيدار به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، "قاسم سلیمانی"، در نشست ستاد انتخابات این استان اظهار کرد: فرمانداران نماینده نظام هستند و بایست با رفتار درست خود زمینه ایجاد مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را ایجاد کنند.

وی، با تأکید بر این مهم که برگزاری یک انتخابات سالم مهم‌ترین اولویت کاری استان در سال جاری است، گفت: به‌طورکلی رعایت ۴ اصل بی‌طرفی، اجرای صحیح قانون، صیانت از رای مردم و اجرای عدالت باید سرلوحه کار فرمانداران قرار گیرد.

استاندار ایلام، با اشاره به اصل قانون‌مداری در فرایند انتخابات، یادآور شد: فرمانداران با رعایت قانون و تعامل با هیئت‌های نظارت زمینه یک انتخابات باشکوه در استان را فراهم سازند.

وی، رعایت اصل بی‌طرفی در برگزاری سالم انتخابات را کلیدی خواند و گفت: اجرای عدالت و صیانت از آرای مردم از دیگر وظایف اصلی فرمانداران در برگزاری انتخابات است که این مهم نیز باید در دستور کار آنان قرار گیرد.

سلیمانی دشتکی، در ادامه انتخابات را یک امانت مهم در دست مسئولان عنوان کرد و افزود: رأی مردم یک امانت است و بایست در پاسداشت آن اهتمام جدی داشت.

وی، در ادامه ضمن اینکه از فرمانداران خواست در انتخاب هیئت اجرایی از افراد قانون‌مدار و باتجربه استفاده کنند، ابراز کرد: اگر یکجایی برسیم که فرمانداری بدعمل کند، فرماندار موقت و یا نماینده تام‌الاختیار انتخاب خواهیم کرد.

استاندار ایلام، در پایان تأکید کرد که درنهایت کاری کنیم که رضایت خدا و مردم را در پی داشته باشد.

 

انتهای پیام/س