ایلام بیدار14:20 - 1398/04/24
پدر شهید هسته ای احمدی روشن:

شهید مصطفی به اندازه 10 سال روغن سانتریفیوژها را تأمین کرد/ تقدیر از اقدام نیروهای مسلح در آب های خلیج فارس

"رحیم احمدی روشن" گفت: شهید مصطفی می دانست که ایران باید چه چیزی داشته باشد که ارکان استکبار جهانی را به لرزه دربیاورد.

به گزارشايلام بيدار، "رحیم احمدی روشن"، پدر شهید مصطفی احمدی روشن از شهدای هسته ای کشورمان یکشنبه شب در یادواره شهدای محله فرهنگیان شهر ایلام گفت: آوازه مردم ایلام در زمان جنگ تحمیلی به خوبی در سراسر کشور پیچیده است، به طوری که مردم این استان در مقابل فشارها و بمباران ها و گلوله باران های عوامل استکبار جهانی سر خم نکردند و تا آخر پای این نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستادند.

وی با طرح سوالی که آیا شهیدان زنده اند یا زنده نیستند و آیا تنها در زیر خاک ها و گل ها خوابیده اند، گفت: در قرآن کریم و به صورت صریح به این سوال پاسخ داده شده و آن اینکه هرگز به مخیله شما نگنجد که روزی شهیدان از دست رفته اند و بلکه حتی و شاید فکر کردن به آن هم گناه باشد.

وی تصریح کرد: در واقع هرگاه شهیدی در راه خداوند متعال جان خود را از دست می‌دهد، جایگاه به خصوصی در نزد پروردگار پیدا می‌کند و از همه نعمتها برخوردار می شود علاوه بر این زیر سایه عرش خداوند شهدا را مکان می دهند.

پدر شهید احمدی روشن افزود: همچنین خداوند دست شهید را باز می گذارد تا آخرین وصیت خود را هم داشته باشد آنجا نیز شهیدان در آن لحظه دعا خواهند کرد که خداوندا بارهای بار ما را به دنیا بفرست تا باز هم به خاطر تو به شهادت برسیم و همین باعث شده که شهیدان با معبود خود عشق بازی کنند و از جایگاه والایی برخوردار باشند.

وی ادامه داد: بعد از شهادت شهید مصطفی، ما را به سایت فردو دعوت کردند و دستگاههایی که با آنها کار می کردند را به ما نشان دادند و گفتند که همه این چند هزار دستگاه سانتریفیوژ را شهید مصطفی تهیه کرده است و به همین اندازه سانتریفیوژ در انبارهای ما وجود دارد، همچنین گفتند که شهید احمدی روشن توانست روغن مخصوص دستگاههای سانتریفیوژ را برای ۱۰ سال تهیه و ذخیره کند.

پدر شهید هسته ای کشورمان اظهار کرد: بعد از شهادت شهید مصطفی، تعدادی از نخبگان مجلس آن زمان به منزل ما آمدند و گفتند که به اتفاق همه نمایندگان مجلس به این نتیجه رسیدیم که تا چندین سال آینده یعنی تا ۱۰ سال آینده نیرویی به مانند شهید مصطفی نمی توانیم پیدا کنیم.

وی گفت: انگار که خداوند تبارک و تعالی آینه ای به بزرگی ایران اسلامی پیش نظر شهید احمدی روشن پهن کرده بود و در آن می دید که در آینده، ملت شهید پرور ایران اسلامی به چه چیزی محتاج است.

وی افزود: شهید احمدی روشن می دانست که ایران اسلامی باید چه چیزی داشته باشد که ارکان استکبار جهانی را به لرزه دربیاورد.

پدر شهید احمدی روشن یادآور شد: شهید حسن تهرانی مقدم شهید راه اقتدار ایران اسلامی می دانست که مردمش احتیاج به موشکی دارند که پس از طی هزاران کیلومتر در قلب دشمنان ملت ایران فرود بیاید و استکبار جهانی را به لرزه دربیاورد، این عزیزان به همین خاطر شهید شدند.

وی ادامه داد: غنی سازی ۲۰ درصد باعث می شود که دست ما در مقابل دشمنان مان یعنی آمریکای جنایتکار و دشمنان اروپایی مان، پر باشد و حرف برای گفتن داشته باشیم که اگر رفتیم با آنها مذاکره کردیم حرف برای گفتن داشته باشیم.

احمدی روشن تصریح کرد: اگر غنی سازی نداشته باشیم حرف برای گفتن نداریم و آنها هرگز به حرف ما گوش نخواهند داد.

وی اذعان کرد: ما وظیفه داریم که برای ملت ایران جابیاندازیم که چه اتفاق ناگواری افتاد و استکبار جهانی چطور توانست ما را دور بزند.

پدر شهید احمدی روشن در پایان گفت: خداوند متعال می فرماید که یهود و نصاری هرگز از شما راضی نخواهند شد تا اینکه بطور کامل از خواسته آنها پیروی کنید.

انتهای پیام/س