ایلام بیدار01:56 - 1398/04/23
از امروز و در ایلام؛

مرحله استانی مسابقات سراسری قرآن کریم آغاز شد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام، از برگزاری مرحله استانی چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه در این استان با رقابت ۱۸۵ نفر در رشته‌های مختلف برگزار می‌شود.

به گزارشايلام بيدار، حجت‌الاسلام‌والمسلمین "مرتضی عزیزی"، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام با اعلام این خبر اظهار کرد: مرحله شهرستان این دوره از مسابقات با شرکت ۳۵۰ نفر از ۲۰ خرداد سال جاری در نقاط مختلف استان برگزار شد و   ۱۸۵ نفر به مرحله استانی راه پیدا کردند .

وی، بابیان اینکه مسابقات مرحله استان در دو روز در ۲۳ و ۲۴ تیرماه سال جاری در مرکز استان برگزار می‌شود، تصریح کرد: در روز ۲۳ تیرماه ۱۲۰ نفر از خواهران راه‌یافته به مرحله استانی و در ۲۴ تیرماه نیز ۶۵ نفر از برادران در رشته‌های مختلف قرآنی باهم به رقابت خواهند پرداخت .

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام، گفت: در این دوره از مسابقات برادران و خواهران بالای ۱۸ سال در رشته‌های حفظ ۵ ، ۱۰ ، ۲۰ جزء، حفظ کل، قرائت تحقیق و ترتیل، اذان، همخوانی و دعاخوانی به رقابت خواهند پرداخت و بیشترین میزان شرکت‌کننده در این دوره از مسابقات مربوط به رشته حفظ قرآن کریم است .

عزیزی، بابیان اینکه نفرات اول رشته‌های یادشده در مرحله استان به مرحله کشور راه پیدا خواهند کرد، تصریح کرد: مرحله مقدماتی چهل و سومین دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم در مردادماه سال جاری در شهر مقدس قم برگزار خواهد شد .


انتهای پیام/س