ایلام بیدار20:13 - 1398/04/22
رئیس سازمان فضای مجازی بسیج در هشتمین همایش مدیران فضای مجازی سپاه های استانی:

دوران بزن در رو دشمن درفضای مجازی هم تمام شده است/دولت نسبت به اجرای شبکه ملی اطلاعات اراده واقعی داشته باشد/ ظرفیتهای ایجاد شده اخیر در سازمان فضای مجازی بسیج در اختیار نهادهای انقلابی قرار دارد

رئیس سازمان فضای مجازی بسیج در مراسم افتتاحیه هشتمین گردهمایی مدیران مراکز فضای مجازی سپاه‌های استانی سراسر کشور گفت: با وجود ظرفیت مردم پایه بسیج دوران بزن در رو دشمن درفضای مجازی هم تمام شده است.

به گزارشايلام بيدار، مراسم افتتاحیه هشتمین گردهمایی مدیران مراکز فضای مجازی سپاه‌های استانی سراسر کشور، ظهر امروز در مشهد مقدس برگزار شد.

مسلم معین، رئیس سازمان فضای مجازی بسیج در این مراسم گفت: شبکه مردمی سازمان فضای مجازی بسیج در کنار مراکز تخصصی این سازمان از سال گذشته فعالیت‌های شاخصی در لایه های مختلف فضای مجازی داشته است و  پایشهای تخصصی انجام شده در این خصوص، نشان می دهد این فعالیت ها در طول بحران سازی های سال ٩٧ به حضور هوشمندانه و اثر بخش مردم در فضای مجازی و خنثی شدن نقشه های دشمن در این فضا انجامیده است. بر خلاف نقاط عطف مواجهه جریانات معارض با انقلاب اسلامی در دهه ٨٨ تا ٩٦، که فضای مجازی مخصوصا در پلتفورم های اصلی شبکه های اجتماعی در اختیار جریان های معارض بود. 
 
وی در ادامه بیان کرد: در یک سال اخیر، با حضور شبکه مردمی بسیج و حضور هوشمندانه مردم پایه در فضای مجازی، تغییر موازنه قدرت در شبکه های اجتماعی ایجاد شده است تا روایتگری کاذب دشمن جای خود را تا حد قابل توجهی به بیان حقایق بدهد.
 
معین افزود: هر چند بستر فعلی فضای مجازی در اختیار دشمن است، اما در بحرانها به برکت شبکه مردمی بسیج یک مدیریت بحران با تعریف کارشناسی و دقیق از عرصه‌های مختلف فضای مجازی شکل گرفته است.
 
رئیس سازمان فضای مجازی بسیج همچنین تأکید کرد: در مورد شبکه ملی اطلاعات باید این نکته را اشاره کنم که عملیاتی واجرایی کردن آن در توان و اختیار و اراده دولت است و ما مطالبه گر منویات رهبری در گام دوم انقلاب در این خصوص هستیم.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: ظرفیت‌های بسیج در نهضت سواد فضای مجازی، شبکه‌های اجتماعی و تولیدات تخصصی فضای مجازی در اختیار سایر مجموعه‌های توانمند و اثر بخش انقلابی قرار دارد و البته مطالبه گری ما علاوه بر دولت از معدودی از مجموعه های انقلابی که در دهه اخیر علی رغم فراهم بودن شرایط برای آنها نسبت به امکانات در اختیار بهره ور عمل نکرده و در تحقق منویات رهبر انقلاب کم توفیق بوده اند به قوت خود باقی است.
 
انتهای پیام/س